Vem vill ni spela?
Forum > Harry Potter > Vem vill ni spela?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MystiqueRed
Elev |
Nymphadora Tonks! Hermione skulle vara kul, men hon snackar så snabbt och för smart...
22 maj, 2012 13:21 |
|
Luna Chang
Elev |
Ginny Luna eller nån helt konstig som typ Fleur!
Hej 22 maj, 2012 13:24 |
|
Borttagen
|
Ron Weasley kanske
30 jun, 2012 00:45 |
|
Incendio
Elev |
Hermione. Bara för att hon är så klok och så stor del av böckerna. Och hon känns som en storasyster för mig.
30 jun, 2012 01:17 |
|
JustinFinch-Fletchley
Elev |
Någon elev
Justin Finch-Fletchley 30 jun, 2012 01:48 |
|
Borttagen
|
Jag skulle nog helst vilja spela Draco oavsett vilken sorts teater det är.
_____________________________________________ Pigfarts is real! 30 jun, 2012 09:39 |
|
-Patronus-
Elev |
Jag skulle vilja testa att spela Luna, Hermione eller Nymphadora
Jag anser att Ravenclaw lätt kickar Gryffindors små rumpor!
30 jun, 2012 10:02
Detta inlägg ändrades senast 2012-06-30 kl. 20:19
|
|
Borttagen
|
Du stal mina ord! 30 jun, 2012 10:04 |
|
Aquamenti!
Elev |
DEt skulle varit kul att spela Voldemort, Luna eller Draco!
30 jun, 2012 10:08 |
|
Filifjonkan
Elev |
Hermione elr Mrs Weasley
evak forever. 30 jun, 2012 10:38 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen