Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

We are all alone [THG] [SV]

Forum > Fanfiction > We are all alone [THG] [SV]

1 2 3 ... 6 7 8
Användare Inlägg
Unik
Elev

Avatar


Skrivet av AlexZz:
Awesome. As always. ♥


Tusen tack fining. ♥

Skrivet av NyTo:
S-U-P-E-R!

Jättebra!


T-A-C-K så jättemycket! C:

Skrivet av Minihäst:
Mega awesome! Undrar vad hon ska visa upp?


Thank ya! Jaa du. Vill bara att ni ska veta att era kommentarer betyder jättemycket. De peppar en verkligen.^-^

Har lyckats skada handen så hela den är inslagen i paket och kan inte skriva idag, men om den är tillräckligt bra i helgen ska jag försöka fixa ett kapitel då. (Skriver väldigt långsamt med enbart vänsterhanden... xD)

Min blogg, kika gärna in där! - http://unikinteudda.blogg.se

26 apr, 2013 18:33

Minihäst
Elev

Avatar


Åh naajjj! Stackars din hand :'(

another day, another slay

26 apr, 2013 18:38

Unik
Elev

Avatar


Skrivet av Minihäst:
Åh naajjj! Stackars din hand :'(


Egt är det inte handen så mycket som tre av fingrarna. C: Men det gör inte ont alls när de är stabiliserade. xD

Min blogg, kika gärna in där! - http://unikinteudda.blogg.se

26 apr, 2013 18:40

Borttagen

Avatar


Jättebra ff!!!! *bevakar* Ny läsare här! Tycker du skriver jättebra, beskriver deras känslor och hur och vart de är, det är jättebra!!!

Meer! ♥

Hm... Är Alazear lite kär i Luca....?

27 apr, 2013 09:01

NyTo
Elev

Avatar


Oj nej, synd det där med handen... Hur hände det?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F26.media.tumblr.com%2Ftumblr_loz545NGbS1qm9c5vo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_lxyfvxyov21rnyy21o1_500.gif

27 apr, 2013 15:18

Unik
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jättebra ff!!!! *bevakar* Ny läsare här! Tycker du skriver jättebra, beskriver deras känslor och hur och vart de är, det är jättebra!!!

Meer! ♥

Hm... Är Alazear lite kär i Luca....?


Aw, miljoner tack! Ska börja skriva på ett kapitel till nu, får se om jag hinner klart. C: Ja du.

Skrivet av NyTo:
Oj nej, synd det där med handen... Hur hände det?


Spelade basket och skulle ta en boll, men fick fingrarna på något konstigt vis så att de böjdes bakåt. Krossade dessutom ena nageln. xD (Inte bröt, krossade. ) Men nu är handen/fingrarna bra igen så nu kan jag skriva!

Min blogg, kika gärna in där! - http://unikinteudda.blogg.se

28 apr, 2013 17:00

Borttagen

Avatar


Skrivet av Unik:
Skrivet av Borttagen:
Jättebra ff!!!! *bevakar* Ny läsare här! Tycker du skriver jättebra, beskriver deras känslor och hur och vart de är, det är jättebra!!!

Meer! ♥

Hm... Är Alazear lite kär i Luca....?


Aw, miljoner tack! Ska börja skriva på ett kapitel till nu, får se om jag hinner klart. C: Ja du.


Jippi!!!!
Oj... :3

28 apr, 2013 17:09

NyTo
Elev

Avatar


Skrivet av Unik:
Skrivet av Borttagen:
Jättebra ff!!!! *bevakar* Ny läsare här! Tycker du skriver jättebra, beskriver deras känslor och hur och vart de är, det är jättebra!!!

Meer! ♥

Hm... Är Alazear lite kär i Luca....?


Aw, miljoner tack! Ska börja skriva på ett kapitel till nu, får se om jag hinner klart. C: Ja du.

Skrivet av NyTo:
Oj nej, synd det där med handen... Hur hände det?


Spelade basket och skulle ta en boll, men fick fingrarna på något konstigt vis så att de böjdes bakåt. Krossade dessutom ena nageln. xD (Inte bröt, krossade. ) Men nu är handen/fingrarna bra igen så nu kan jag skriva!


Jättebra!

Exakt samma sak hände min kompis för någon vecka sen, hon fick också sin hand inpaketerad, (p.g.a basketen)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F26.media.tumblr.com%2Ftumblr_loz545NGbS1qm9c5vo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_lxyfvxyov21rnyy21o1_500.gif

29 apr, 2013 15:31

Tyra
Elev

Avatar


Nu har jag läst allt och den är... SUPER!!!!!!!!!!!!!!!

29 apr, 2013 16:34

Seafeather
Elev

Avatar


Mer vännen!

Se ovanstående meddelande.

4 maj, 2013 19:29

1 2 3 ... 6 7 8

Forum > Fanfiction > We are all alone [THG] [SV]

Du får inte svara på den här tråden.