We are all alone [THG] [SV]
Forum > Fanfiction > We are all alone [THG] [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Unik
Elev |
Skrivet av AlexZz: Awesome. As always. ♥ Tusen tack fining. ♥ T-A-C-K så jättemycket! C: Skrivet av Minihäst: Mega awesome! Undrar vad hon ska visa upp? Thank ya! Jaa du. Har lyckats skada handen så hela den är inslagen i paket och kan inte skriva idag, men om den är tillräckligt bra i helgen ska jag försöka fixa ett kapitel då. Min blogg, kika gärna in där! - http://unikinteudda.blogg.se 26 apr, 2013 18:33 |
|
Minihäst
Elev |
Åh naajjj! Stackars din hand :'(
another day, another slay 26 apr, 2013 18:38 |
|
Unik
Elev |
Skrivet av Minihäst: Åh naajjj! Stackars din hand :'( Egt är det inte handen så mycket som tre av fingrarna. C: Men det gör inte ont alls när de är stabiliserade. xD Min blogg, kika gärna in där! - http://unikinteudda.blogg.se 26 apr, 2013 18:40 |
|
Borttagen
|
Jättebra ff!!!! *bevakar* Ny läsare här! Tycker du skriver jättebra, beskriver deras känslor och hur och vart de är, det är jättebra!!!
Meer! ♥ Hm... Är Alazear lite kär i Luca....? 27 apr, 2013 09:01 |
|
NyTo
Elev |
27 apr, 2013 15:18 |
|
Unik
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jättebra ff!!!! *bevakar* Ny läsare här! Tycker du skriver jättebra, beskriver deras känslor och hur och vart de är, det är jättebra!!! Meer! ♥ Hm... Är Alazear lite kär i Luca....? Aw, miljoner tack! Spelade basket och skulle ta en boll, men fick fingrarna på något konstigt vis så att de böjdes bakåt. Min blogg, kika gärna in där! - http://unikinteudda.blogg.se 28 apr, 2013 17:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Unik: Skrivet av Borttagen: Jättebra ff!!!! *bevakar* Ny läsare här! Tycker du skriver jättebra, beskriver deras känslor och hur och vart de är, det är jättebra!!! Meer! ♥ Hm... Är Alazear lite kär i Luca....? Aw, miljoner tack! Jippi!!!! Oj... 28 apr, 2013 17:09 |
|
NyTo
Elev |
Skrivet av Unik: Skrivet av Borttagen: Jättebra ff!!!! *bevakar* Ny läsare här! Tycker du skriver jättebra, beskriver deras känslor och hur och vart de är, det är jättebra!!! Meer! ♥ Hm... Är Alazear lite kär i Luca....? Aw, miljoner tack! Spelade basket och skulle ta en boll, men fick fingrarna på något konstigt vis så att de böjdes bakåt. Jättebra! Exakt samma sak hände min kompis för någon vecka sen, hon fick också sin hand inpaketerad, (p.g.a basketen)
29 apr, 2013 15:31 |
|
Tyra
Elev |
Nu har jag läst allt och den är... SUPER!!!!!!!!!!!!!!!
29 apr, 2013 16:34 |
|
Seafeather
Elev |
Mer vännen!
Se ovanstående meddelande. 4 maj, 2013 19:29 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen