Har aldrig läst Harry Potter bok :(
Forum > Harry Potter > Har aldrig läst Harry Potter bok :(
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Balder
Elev |
Jag har inte läst alla, läser femma just nu...
5 apr, 2013 10:17 |
|
spöke123
Elev |
läst alla böcker och sätt alla böcker
mohaha!!! 5 apr, 2013 10:21 |
|
Borttagen
|
Lite avundsjuk på er som inte läst alla böckerna ännu. Ni har fortfarande kvar den där förväntan på vad som kommer hända. Den känslan som man hade där för längesen när man för allra första gången satte sig i sängen och öppnade en ny bok. Saknar det lite
5 apr, 2013 10:22 |
|
123vilde453
Elev |
Har läst alla!
TAYLOR SWIFT! Sporten där det gäller att springa som en kenian och tänka som en mästare i schack. Utmana mig! 5 apr, 2013 10:23 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen