Varför är ert brev försenat?
Forum > Harry Potter > Varför är ert brev försenat?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Det är miljöförstöringens fel. Ugglan pallade inte med avgaserna helt enkelt.
7 mar, 2013 17:24 |
|
Måntass
Elev |
Skrivet av Siriusis: Skrivet av Måntass: Skrivet av Siriusis: Skrivet av Måntass: Skrivet av Siriusis: Skrivet av Måntass: Så, alla som är över 11 år här, (och inte går på Hogwarts), varför är ert brev försenat? Har ni någon teori om vad som hände med brevet? Min är att den svarta lilla ugglan som skulle komma och lämna av mitt blev till Hogwarts dog av en dum blixt. Ush vad elakt! D: Vaddå "som inte går på hogwarts?" Vi här som inte fått brevet väntar fortfarande. Men de som fått brevet har ju automatiskt kommit till hoggy. Vad menar du? But...but Huh? Fattar inte ... :C Har du läst Harry Potter serien? Läst alla böckerna ja, men jag förstod inte riktigt vad du menade haha, jag är trög :3 Har du fått din uggla med brevet som ska ge dig möjligheten att komma in på Hogwarts? Inte? Ok, då är detta tråden för dig. Har du någon teori om vad som hände med ugglan som skulle ge dig brevet? Skriv den här, i tråden. Förstår du fortfarande inte kan du skicka ett medd. ![]()
7 mar, 2013 17:30 |
|
Cara Riddle
Elev |
Mitt brev är försenat för att en armé tomater stoppade dem. Det var en regnig dag, jag såg ugglan komma flygande över träden när den plötsligt vacklade till. Jag såg hur ugglan föll till marken och hur tomaterna band den och förde bort den. Sen dess har jag inte sett ugglan eller mitt brev. Jag väntar fortfarande tålmodigt på brevet xD
![]()
7 mar, 2013 23:34 |
|
hyperion
Elev |
Kör fortfarande på att när Voldemort tog över ministeriet under 97/98 så förstörde han alla som inte var renblodigas dokument, så Hogwarts har helt enkelt ingen info om mig
![]()
8 mar, 2013 08:23 |
|
Borttagen
|
Vi som bor här i sverige kanske är för långt borta??
Ugglorna orkar nog inte flyga ända hit! Om man bara bodde i Storbrittanien! Men!! Är inte Padma och Parvati Patil från typ Indien? Isåfall kanske dem bara är försenade! 8 mar, 2013 12:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Vi som bor här i sverige kanske är för långt borta?? Ugglorna orkar nog inte flyga ända hit! Om man bara bodde i Storbrittanien! Men!! Är inte Padma och Parvati Patil från typ Indien? Isåfall kanske dem bara är försenade! De kan ju i och för sig ha indiskt ursprung men ändå vara britter, tänker jag. 9 mar, 2013 00:15 |
|
Desiree
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vi som bor här i sverige kanske är för långt borta?? Ugglorna orkar nog inte flyga ända hit! Om man bara bodde i Storbrittanien! Men!! Är inte Padma och Parvati Patil från typ Indien? Isåfall kanske dem bara är försenade! De kan ju i och för sig ha indiskt ursprung men ändå vara britter, tänker jag. Kanske inte finns en Trollkarlskola i Indien såå då var dom tvungna att flytta till England
9 mar, 2013 11:24 |
|
Henryeta
Elev |
9 mar, 2013 13:52 |
|
septimus heap 2012
Elev |
jag går på hogwarts
9 mar, 2013 19:24 |
|
isaangel
Elev |
Först så tog bläcket slut så brevet hann inte skrivas i tid, sedan så vart det storm så att ugglan var tvungen att vänta. Sedan var jag inte hemma då brevet väl kom.
Nemen skämtar bara, går redan på hogwarts ofc. ♥
9 mar, 2013 19:56 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen