Peärres!
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Peärres!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lolly0101
Elev |
(Kan man hoppa in
3 mar, 2013 21:52 |
|
Vildvittra
Elev |
(Jo, för mig är det helt ok
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 3 mar, 2013 21:52 |
|
Lolly0101
Elev |
(Okej , Vilka är med egentligen ?)
3 mar, 2013 21:53 |
|
Vildvittra
Elev |
( Jag och EmppuXD men vet inte om det är okej för henne xP )
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 3 mar, 2013 21:57 |
|
Borttagen
|
Säkert
~~~ Lovisa gick sakta fram mot kvinnan och sätter sig på huk. -Svårt att säga. Hon är Ledin, mumlade Lovisa och tog pilana från den döda kvinnan. 3 mar, 2013 21:58 |
|
Lolly0101
Elev |
Okej ... Har ingen mall , Och hur ska jag hoppa in ?
_________________________________ 3 mar, 2013 21:59 |
|
Vildvittra
Elev |
(Gör en liten mall och kom till skogen sen ^^
"Och det är?" frågade Ignis, vad nu Ledin var. "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 3 mar, 2013 22:01 |
|
Borttagen
|
-En Ledin är en som bor i Ledin. Tänk vad man kan lära sig i skolan, sa Lovisa och små log.
3 mar, 2013 22:02 |
|
Lolly0101
Elev |
( SUGER FETT PÅ ATT SKAPA EGEN XD )
3 mar, 2013 22:06 |
|
Vildvittra
Elev |
(Men skapa efter min då ^^ xD)
"Har aldrig gått i skolan." säger Ignis och ser på henne men nickar åt det hon sa, det lät ju rimligt. "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 3 mar, 2013 22:11 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen