CRUCIO
Forum > Harry Potter > CRUCIO
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av viktor: Skrivet av Borttagen: Ja.. Men det är väl inget vettigt att göra en tråd för det,???? Det är typ spam... Skrivet av viktor: Skrivet av Borttagen: Det är lungt.. Tror jag... Men Elixir finns det något riktigt syfte med denna tråd?? Skrivet av viktor: Jag förstår Inte rigtigt syftet ned den här tråden... Det känns liiite som spam.... Insåg just hur dumt det här skulle se ut ur andras synvinklar JAG SA JU ATT JAG CRUCIOAR ER *I* Nej? Elixir vi har en mamma till familjen HILL! 17 feb, 2013 11:20 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av Borttagen: är inte det här något ni kan ta via uggla...Skrivet av viktor: Skrivet av Borttagen: Ja.. Men det är väl inget vettigt att göra en tråd för det,???? Det är typ spam... Skrivet av viktor: Skrivet av Borttagen: Det är lungt.. Tror jag... Men Elixir finns det något riktigt syfte med denna tråd?? Skrivet av viktor: Jag förstår Inte rigtigt syftet ned den här tråden... Det känns liiite som spam.... Insåg just hur dumt det här skulle se ut ur andras synvinklar JAG SA JU ATT JAG CRUCIOAR ER *I* Nej? Elixir vi har en mamma till familjen HILL! 17 feb, 2013 11:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av viktor: Skrivet av Borttagen: är inte det här något ni kan ta via uggla... Skrivet av viktor: Skrivet av Borttagen: Ja.. Men det är väl inget vettigt att göra en tråd för det,???? Det är typ spam... Skrivet av viktor: Skrivet av Borttagen: Det är lungt.. Tror jag... Men Elixir finns det något riktigt syfte med denna tråd?? Skrivet av viktor: Jag förstår Inte rigtigt syftet ned den här tråden... Det känns liiite som spam.... Insåg just hur dumt det här skulle se ut ur andras synvinklar JAG SA JU ATT JAG CRUCIOAR ER *I* Nej? Elixir vi har en mamma till familjen HILL! Nä. 17 feb, 2013 11:24 |
|
lumos1
Elev |
17 feb, 2013 13:14 |
|
Borttagen
|
*DÖD*
17 feb, 2013 13:43 |
|
Borttagen
|
För jag är dryg. DRYG. DRYG. 17 feb, 2013 16:08 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen