Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Efter kriget, Efter allt.

Forum > Fanfiction > Efter kriget, Efter allt.

1 2 3 ... 6 7 8 ... 24 25 26
Användare Inlägg
Lillan Potter
Elev

Avatar


Nu ett kapitel till... *Spänning*

Kapitel 5 "vad händer med mig?!"

Jag gick ut på gården och gick mot vattnet, där den åttaarmade jätte bläckfisken bodde.
Jag ville inte leva, bara dö.
Efter illvrålet så hade mitt liv blivit jobbigt, och farligt.
Vad händer med mig, vad händer med mig? De ekade. Mina öron.
Vad är det för fel med ett illvrål?
Mamma och pappa och definitivt Tom hade blivit sura.
Tom hade ju gått i de elevhem som självaste Harry Potter hade gått i!
Gryffindor är speciellt bara för att Harry Potter gick i det.
Klowendore är inget speciellt.
Varför? Vad händer med mig? Varför kan inte du-vet-vem... Äh låt gå för det då Voldemort döda mig?!
Jag gick närmare sjön och hoppade i...
Jag hörde någon som skrek.
Också sjönk jag...
Det var helt svart... Och det var skönt att äntligen dö och få ett skönt liv...
VAD HÄNDER MED MIG!? SIMMA UPP!
Jag började simma upp...
Jag kände något grep tag i mig... JÄTTE BLÄCKFISKEN!
Varför hade jag inte tänk på det!?
Ta det lugnt Nadja, det är bara en dröm... Eller är det?
VAD HÄNDER MED MIG?! VAD HÄNDER MED MIG!?
Det gjorde ont i hjärtat, ingen vilde ha kvar mig.
Kanske inte ens Harry Potter eller någon annan.
SIMMA UPP FY F*N!!!
Jag satt ju fast.
Jag kände något annat gripa tag i min arm...
Kanske jätte bläckfiskens andra arm?
Varför är jag lugn? Varför kämpar jag inte? Jo, för jag vill dö.
Något drog upp mig.
Sen svimmade jag.





Mer? Är det någon som fortfarande läser min fanfiction?

24 feb, 2013 09:30

Borttagen

Avatar


Jag läser!!!! Den är superbra!!!!!! Meeeeeeer!!

24 feb, 2013 09:49

Lillan Potter
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag läser!!!! Den är superbra!!!!!! Meeeeeeer!!

Kommer mera sen, tillochmed jag tycker inte man kan slita så där!

24 feb, 2013 09:52

lily, luna
Elev

Avatar


Superbra!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F76%2F2TY7.gif 

24 feb, 2013 09:59

luna, lily
Elev

Avatar


Wow den va bra skriv mer!!!!!


Vill inte stressa upp dig

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F64%2F1a18.gif GOD JUL ALLESAMMANS!!<3<3

24 feb, 2013 10:03

Lillan Potter
Elev

Avatar


Skrivet av lily, luna:
Superbra!

Bra att några läser och tack!

Skrivet av luna, lily:
Wow den va bra skriv mer!!!!!


Vill inte stressa upp dig


Tack!

Kommer ett kapitel till... Fast det är kort

Kapitel 6 "Är det verkligen du!?"


PÅ SJUKHUSFLYGELN
Jag hostade och satte mig upp.
Men vänta...HARRY POTTER!
"Är... Det verkligen...du?" Sa jag
-Jag är Harry, Harry Potter"
- Nadja, Nadja Dirke presenterade jag mig.
Han nickade
Jag såg min väninna stå bredvid och tittade menande på mig.
- Klowendore, det är jobbigt... Mina föreldrar tycker med om Gryffindor, Klowendore är inget speciellt.
-Jo, du har vänskap och mod och visst, du gillar att bryta mot reglerna men inte förlora elevhems poäng!
- Åh... Tack Harry Potter!
- Äsch det var väll inget.
- Jo, mumlade jag knappt hörbart.
Han gick fram mot mig och viskade: Faktisk så är jag en Klowendore, lite iallafall
Jag log, och tittade upp.
Rakt i hans gröna fina ögon,vi hade ett foto på Lily och James hemma.
- Du liknar din far, men du har din mors ögon, sa jag.
- Tack, svarade han och log.

24 feb, 2013 10:10

Detta inlägg ändrades senast 2013-02-24 kl. 10:21
Antal ändringar: 2

luna, lily
Elev

Avatar


Den är super bra du är väldigt duktig

(Jag är imponerad )

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F64%2F1a18.gif GOD JUL ALLESAMMANS!!<3<3

24 feb, 2013 10:11

lily, luna
Elev

Avatar


Skrivet av luna, lily:
Den är super bra du är väldigt duktig

(Jag är imponerad )

^ this
:

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F76%2F2TY7.gif 

24 feb, 2013 10:19

Lillan Potter
Elev

Avatar


Skrivet av luna, lily:
Den är super bra du är väldigt duktig

(Jag är imponerad )

Tack! Nej men jag suger

Skrivet av lily, luna:
Skrivet av luna, lily:
Den är super bra du är väldigt duktig

(Jag är imponerad )

^ this
:


Nej men jag är sämst

24 feb, 2013 10:22

Borttagen

Avatar


Bra!!!

24 feb, 2013 10:23

1 2 3 ... 6 7 8 ... 24 25 26

Forum > Fanfiction > Efter kriget, Efter allt.

Du får inte svara på den här tråden.