20 frågor!
Forum > Off Topic > 20 frågor!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Disenchanted
Elev |
1.Vad lyssnar du på nu?
Jag lyssnar på en Shane Dawson vlog! 2.Det klantigaste du gjort? eh jag gör klantiga saker varje dag! Vet inte vad som är värst! 3.Melodifestivalen vs Idol? hm Idol! 4.Favoritskolämne? Går inte i skolan längre men mitt favoritämne var nog tror det eller ej: Matte! :> 5.När blev du medlem på mugglis? September 2011! 6.Vem ugglar du med just nu? Ingen! 7.Läser just nu? The Hobbit och Safe Haven! 8.Är du kär? Nej! 9.Höger eller vänster hänt? Vänster! 10.Om du knäpper händerna,vilken tumme ligger högst? Höger! 11.Senaste du åt? Köttfärssås och Spagetti! 12.Lyckotal/favorittal? 12 (8, 17) 13.Favorit ff? oj I can't choose! 14.Vad har du för läxor? Läser Eng B på komvux så har typ massa grejer där som behövs göras! -_- 15.Vem ringde dig senast? Mammi! 16.Vem sms:de dig senast? Mirre! 17.Vem sa senast åt dig att du är snygg? Alldeles för länge sedan för att komma ihåg! 18.Vad ska du göra nu? Titta på hollyoaks! 19.Vad använder du för webbläsare? Firefox! 20.Vad har du för färg på tröjan? haha jag har en MCR-tröja som har typ alla färger som finns!
4 mar, 2013 19:55 |
|
"Parvati Patil"
Elev |
Frågor(och mina svar)
1.Vad lyssnar du på nu? "Hermione Granger" som pratar med mig. 2.Det klantigaste du gjort? Halkat på vägen när jag stog still. 3.Melodifestivalen vs Idol? Idol. 4.Favoritskolämne? Musik, matte och idrott. 5.När blev du medlem på mugglis? 28/12-11 6.Vem ugglar du med just nu? "Hermione Granger" 7.Läser just nu? Harry Potter and the chamber of secret. 8.Är du kär? Lite kanske 9.Höger eller vänster hänt? Höger 10.Om du knäpper händerna,vilken tumme ligger högst? Höger 11.Senaste du åt? Makaroner och köttfärssås. 12.Lyckotal/favorittal? 22 13.Favorit ff? vet inte 14.Vad har du för läxor? Inga! 15.Vem ringde dig senast? "Dobby" 16.Vem sms:de dig senast? "Hermione Granger" 17.Vem sa senast åt dig att du är snygg? "Hermione Granger" 18.Vad ska du göra nu? Nörda mugglis 19.Vad använder du för webbläsare? Internet explorer 20.Vad har du för färg på tröjan? Svart och vit I’m a bit dark and twisted. 4 mar, 2013 20:03 |
|
Twix
Elev |
1.Vad lyssnar du på nu?
det otroligt vackra surrande ljudet av datorns hårddisk 2.Det klantigaste du gjort? bröt foten när jag åkte ner för en brandstång 3.Melodifestivalen vs Idol? melodisfestivalen :3 4.Favoritskolämne? so 5.När blev du medlem på mugglis? 28 augusti 2011 6.Vem ugglar du med just nu? ingen xD 7.Läser just nu? the perks of being a wallflower 8.Är du kär? nope 9.Höger eller vänster hänt? vänster 10.Om du knäpper händerna,vilken tumme ligger högst? höger 11.Senaste du åt? mcdonals cheeseburgare. screw beach 2013... 12.Lyckotal/favorittal? 3 13.Favorit ff? nu minns jag inte vad den heter men den finns på wattpad... 14.Vad har du för läxor? det känns som att jag borde veta det o.o 15.Vem ringde dig senast? mamma 16.Vem sms:de dig senast? Anila 17.Vem sa senast åt dig att du är snygg? mamma :$ 18.Vad ska du göra nu? försöka att hålla mig vaken en liten stund och inte däcka framför datorn heh 19.Vad använder du för webbläsare? chrome 20.Vad har du för färg på tröjan? för liten, gråsvart hello kitty pyjamas ftw!! 4 mar, 2013 20:17 |
|
Katla
Elev |
1.Vad lyssnar du på nu?
ingenting :oo 2.Det klantigaste du gjort? oj har ingen aning 3.Melodifestivalen vs Idol? Mello!! 4.Favoritskolämne? inget tbh 5.När blev du medlem på mugglis? 8 januari 2011 6.Vem ugglar du med just nu? Regulus hmm 7.Läser just nu? ingenting? jag vet inte, har inte läst på ett tag för jag har läst ut alla böcker jag hade på listan haha 8.Är du kär? ja 9.Höger eller vänster hänt? höger 10.Om du knäpper händerna, vilken tumme ligger högst? vänster 11.Senaste du åt? bacon 12.Lyckotal/favorittal? 14 13.Favorit ff? fuck off jag glömde bort den 14.Vad har du för läxor? SO och engelska 15.Vem ringde dig senast? uuuuhh ingen aning 16.Vem sms:de dig senast? min mobil är död så jag kommer inte ihåg 17.Vem sa senast åt dig att du är snygg? Agnes antar jag 18.Vad ska du göra nu? hmm det är en bra fråga 19.Vad använder du för webbläsare? chrome 20.Vad har du för färg på tröjan? vit och svart ♏︎ 4 mar, 2013 20:22 |
|
Elma00
Elev |
1.Vad lyssnar du på nu?
Beucase we can - Bon Jovi. 2.Det klantigaste du gjort? JAg har fått ett ärr av en penne en gång 3.Melodifestivalen vs Idol? Mello! 4.Favoritskolämne? Hemkunskap. 5.När blev du medlem på mugglis? MIn första användare gjorde jag någon gång i mars tror jag. 6.Vem ugglar du med just nu? Ingen just nu. 7.Läser just nu? Mååånga böcker. 8.Är du kär? Ja. 9.Höger eller vänster hänt? Höger. 10.Om du knäpper händerna,vilken tumme ligger högst? HÖger. 11.Senaste du åt? Lite chips. 12.Lyckotal/favorittal? 17 och 13. 13.Favorit ff? Crash of life av Ginny00 14.Vad har du för läxor? Inget. 15.Vem ringde dig senast? Majen00 16.Vem sms:de dig senast? Frida. 17.Vem sa senast åt dig att du är snygg? Majen00 18.Vad ska du göra nu? Nörda mugglis och skypa med [user]Majen00[//user] 19.Vad använder du för webbläsare? Internet explorer 20.Vad har du för färg på tröjan? Svart.
4 mar, 2013 20:25 |
|
Hjälpande Handen
Elev |
1.Vad lyssnar du på nu?
Taken - One Direciton ♥ 2.Det klantigaste du gjort? Skulle hoppa upp på hästen utan sadel, hoppade får långt och ramlade över på andra sidan? Kommer inte på något. 3.Melodifestivalen vs Idol? Melodifestivalen! 4.Favoritskolämne? Bild , Svenska, Engelska, Slöjd :3 5.När blev du medlem på mugglis? 17 maj 2013 6.Vem ugglar du med just nu? Vet inte vad "ugglar" är XD sry! 7.Läser just nu? Nej, hatar att läsa!! 8.Är du kär? Maybe! 9.Höger eller vänster hänt? Höger:3 10.Om du knäpper händerna,vilken tumme ligger högst? Vänster 11.Senaste du åt? Jorgubbar och grädde ♥ 12.Lyckotal/favorittal? 8. Never Ends. ♥ 13.Favorit ff? Elzyii ff och idahedbeerg 14.Vad har du för läxor? Inga läxor, aldrig! 15.Vem ringde dig senast? Mamma 16.Vem sms:de dig senast? Min bästavän! :' 17.Vem sa senast åt dig att du är snygg? Hm.. En kompis :3 18.Vad ska du göra nu? Dra ut och träna! 19.Vad använder du för webbläsare? Google Chrome SÅKLART?! 20.Vad har du för färg på tröjan? ROSA OCH SVART ♥ 18 maj, 2013 16:18 |
|
Borttagen
|
Vill också läsa Anne Franks dagbok, åh jag tycker så mycket om frågor för jag lär liksom känna mig själv
1.Vad lyssnar du på nu? Pappa för han svär så mycket när han gör gröt för det blir så mycket klumpar. 2.Det klantigaste du gjort? Är faktiskt inte klantig av mig. 3.Melodifestivalen vs Idol? Melodifestivalen såklart. 4.Favoritskolämne? Trä, kemi och fysik. 5.När blev du medlem på mugglis? På min första mugglis 'Honungskakan' var det någon gång förra året i februari tror jag. 6.Vem ugglar du med just nu? Ingen precis nuh. 7.Läser just nu? Jag vill ha nya böcker, huhu sluta påminn mig om att läsa. 8.Är du kär? Ja men näh. 9.Höger eller vänster hänt? Båda, äter med vänster iallafall. 10.Om du knäpper händerna,vilken tumme ligger högst? Vänster. 11.Senaste du åt? Kanelfläta. 12.Lyckotal/favorittal? 9 och 17 tycker jag om. 13.Favorit ff? Jag är ingenting för fanfictions om det var det du menade. 14.Vad har du för läxor? Jaduh, vad har jag för läxor?? 15.Vem ringde dig senast? Kommer inte ihåg. 16.Vem sms:de dig senast? Mami. 17.Vem sa senast åt dig att du är snygg? Ett av mina ex. 18.Vad ska du göra nu? Mugglis. ♥♥ 19.Vad använder du för webbläsare? Gc. 20.Vad har du för färg på tröjan? Vit med Hello kitty. 18 maj, 2013 17:09 |
|
LauraTree
Elev |
1.Vad lyssnar du på nu? Min lillebror som ser på Harry Potteri rummet bredvid (Hedwig's theme ♥) 2.Det klantigaste du gjort? Går inte att välja, men att trycka på nödknappen istället för spolningsknappen på flyget var rätt klantigt... 3.Melodifestivalen vs Idol? Mellodifestivalen 4.Favoritskolämne? Idrott och svenska 5.När blev du medlem på mugglis? 31 oktober 2011 6.Vem ugglar du med just nu? viktor och valmo 7.Läser just nu? Anne Franks dagbok och Harry Potter and the Chamber of Secrets ♥ 8.Är du kär? Vet inte.. 9.Höger eller vänster hänt? Högerhänt 10.Om du knäpper händerna,vilken tumme ligger högst? Vänster 11.Senaste du åt? Vaniljglass, banan och chokladsås 12.Lyckotal/favorittal? 17 13.Favorit ff? Det femte elevhemmet, George Weasley- when I'm gone och Dark times- once again 14.Vad har du för läxor? Idrott, slöjd, teknik, spanska 15.Vem ringde dig senast? Mamma 16.Vem sms:de dig senast? Mamma 17.Vem sa senast åt dig att du är snygg? Kommer inte ihåg... 18.Vad ska du göra nu? Nörda mugglis 19.Vad använder du för webbläsare? Google Chrome 20.Vad har du för färg på tröjan? Röd 24 maj, 2013 22:42 |
|
stellaa
Elev |
1.Vad lyssnar du på nu?
HEL - Valkyriors dom 2.Det klantigaste du gjort? Öh ingen aning 3.Melodifestivalen vs Idol? Melodifestivalen ^-^ 4.Favoritskolämne? Matte 5.När blev du medlem på mugglis? 14 juli 2011 6.Vem ugglar du med just nu? Ingen 7.Läser just nu? Cirkeln 8.Är du kär? Typ 9.Höger eller vänster hänt? Höger 10.Om du knäpper händerna,vilken tumme ligger högst? Vänster 11.Senaste du åt? Lollipoooooop 12.Lyckotal/favorittal? 13 13.Favorit ff? Läser inte ff:s 14.Vad har du för läxor? Inga nu faktiskt 15.Vem ringde dig senast? Dunno 16.Vem sms:de dig senast? Molle 17.Vem sa senast åt dig att du är snygg? Öh haha ingen typ 18.Vad ska du göra nu? svara på frågor 19.Vad använder du för webbläsare? Firefox ♥ 20.Vad har du för färg på tröjan? Vit, blå & röd ![]() 24 maj, 2013 22:51 |
|
Caius
Elev |
1.Vad lyssnar du på nu?
Stricken, live-version. Låten är gjord av bandet känt som Disturbed. 2.Det klantigaste du gjort? Det finns för mycket klantiga saker som jag har gjort under mitt liv, så det blir för svårt att bara nämna en sak som jag anser är det klantigaste - eftersom allt är lika klantigt. 3.Melodifestivalen vs Idol? Ingen av delarna. 4.Favoritskolämne? Går inte i skolan längre (tog studenten för snart ett år sedan), men under gymnasiet var det mina karaktärsämnen som var mina främsta favoriter (dvs GK, alla olika delar inom tryck och mdk), naturkunskap, idrott & hälsa, och kanske till och med svenskan... 5.När blev du medlem på mugglis? Vet inte året, men dagen var 21 december. 6.Vem ugglar du med just nu? Matizze, som har ensamrätt på min inkorg. 7.Läser just nu? Har inte haft tid att ta mig igenom "Gardens of the Moon" än, måste se till att göra't snart... Så den läser jag fortfarande. Samt att jag läser "Kuroshitsuji", "Pandora Hearts", "Waltz", "Naruto" och "Go sick" varje gång det kommer ut nya kapitel. 8.Är du kär? Fråga någon som vet. 9.Höger eller vänster hänt? Höger. 10.Om du knäpper händerna,vilken tumme ligger högst? Vänster. 11.Senaste du åt? Crunch och mjölk (härlig middag, jag vet, men jag var inte hungrig men blev tvingad till att äta något). 12.Lyckotal/favorittal? Fyra hela vägen oavsett sammanhang. Men mest en ensam fyra. 13.Favorit ff? Slutade läsa fan fictions för många herrans år sedan, jag läste dem på den tiden när jag själv skrev det... Och det var under år 2006 på Hoggy och sedan under år 2007 på FeFo. 14.Vad har du för läxor? Att klara körkortet, att komma ihåg "de sju stegen" dagligen, att komma ihåg Swedbank's värderingar dagligen och sedan har jag givit mig själv läxan att hinna klart med mina cosplays inom de närmsta tre-fyra veckorna. 15.Vem ringde dig senast? En av mina två blivande chefer till hösten. 16.Vem sms:de dig senast? Min mamma, tror jag. 17.Vem sa senast åt dig att du är snygg? Öh, det vet jag inte, för det händer aldrig. 18.Vad ska du göra nu? Sova. 19.Vad använder du för webbläsare? Internet explorer pga att jag fortfarande har vart för lat för att byta över till Safari... Men på Howl använder jag Safari, så lite duktig är jag. 20.Vad har du för färg på tröjan? Mörkgrå med svart tryck som bas och sedan en eller två gröna fläckar och sist en rosa fläck. Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 24 maj, 2013 23:00 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen