Praktiska trollformler
Forum > Harry Potter > Praktiska trollformler
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Black
Elev |
30 jan, 2011 17:50 |
|
liuns
Elev |
Renskrubba och accio
14 dec, 2011 13:59 |
|
AgnesCecilia
Elev |
Reparo !
16 dec, 2011 15:09 |
|
Jessica Tonks
Elev |
16 dec, 2011 15:11 |
|
joel9324
Elev |
16 dec, 2011 15:14 |
|
Borttagen
|
Accio, Impervius, Renskrubba, Reparo...
Har en känsla av att jag skulle bli betydligt latare (är det möjligt?!) om jag faktiskt kunde använda magi... 16 dec, 2011 15:22 |
|
MysanMuffin
Elev |
accio.
Tänk va skönt om du t.ex vill ha din julmust som du inte når så kan du använda accio istället för att resa på dig och hämta den. Nämen ser man på. Just det händer för mig just nu! "Rupert Alexander Lloyd Grint" Du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta! Läs gjärna min lilla...novellberättelse x) Det är noveller i olika delar som bildar en berättelse... http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=18588&page=1#p10907 16 dec, 2011 15:22 |
|
BananaBen
Elev |
Hm.. Accio (lat som jag är) och Lumos (för att jag är mörkrädd) och så skulle jag verkligen ha nytta av Renskrubba också (eftersom att jag är så lat...-), och det är mycket roligare att bara svinga på en stav och så vips är det rent! Skulle nästan vilja tvätta och diska och massa andra hushållssysslor bara för att det vore så enkelt, om det nu var så enkelt!
16 dec, 2011 15:37 |
|
emeloj
Elev |
Reparo skulle jag behöva, har alltid sönder saker. Sen skulle jag behöva en tidvändare också, synd bara att dom hade sönder alla
Happiness can be found even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the lights. A.P.W.B.D 16 dec, 2011 16:51 |
|
Lills
Elev |
16 dec, 2011 17:17 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen