prs eragon
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > prs eragon
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Sirius Orion Black
Elev |
"Ni båda ska alltså göra er resklara och följa med oss."
"Vår plan har två fördelar. För det första är vi starkare om vi hjälps åt alla fyra tillsammans med våra fyra drakar, och för det andra så behöver vi inte avbryta er utbildning för det här." "Hur ska Anya och jag följa med er? Våra drakar orkar inte med det än?" "Ni flyger tillsammans med oss på Törne och Saphira, och om Sauron och Faor blir väldigt trötta får de också rida." I would have died! I would have died rather than betray my friends 29 jan, 2013 20:58 |
|
ginny 23
Elev |
31 jan, 2013 15:59 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
"Det är trots allt en del av ditt hem som är drabbat, och du är en drakryttare. Så... Ja"
"Shari är också rätt missnöjd över situationen". I would have died! I would have died rather than betray my friends 31 jan, 2013 17:57
Detta inlägg ändrades senast 2013-02- 1 kl. 22:43
|
|
ginny 23
Elev |
1 feb, 2013 18:13 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
"Vi får göra det bästa av det."
I would have died! I would have died rather than betray my friends 1 feb, 2013 22:43 |
|
ginny 23
Elev |
2 feb, 2013 08:31 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
"Gå och packa det ni behöver ha med er så reser vi sedan."
Jag går för att hämta mina saker. Faor verkar se fram emot äventyret. I would have died! I would have died rather than betray my friends 2 feb, 2013 15:19 |
|
ginny 23
Elev |
2 feb, 2013 16:17 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Jag tog med det viktigaste och gick sedan till borggården igen.
I would have died! I would have died rather than betray my friends 2 feb, 2013 16:19 |
|
ginny 23
Elev |
2 feb, 2013 16:20 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen