Privatroll mellan t i l d a och Lolly0101
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privatroll mellan t i l d a och Lolly0101
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lolly0101
Elev |
Jag ville bara dö.Varför kunde jag inte bara få göra det .. Jag försökte sjunka in i en djup sömn men det gick inte. Något hålde kvar mig vid livet. Jag kände inget men hörde
24 jan, 2013 17:59 |
|
t i l d a
Elev |
24 jan, 2013 18:12 |
|
Lolly0101
Elev |
Jag var helt borta men öppna mina ögon och såg han..
24 jan, 2013 18:21 |
|
t i l d a
Elev |
24 jan, 2013 18:45 |
|
Lolly0101
Elev |
"Jaa ,Jag tror det" for det ur mig ...
24 jan, 2013 18:55 |
|
t i l d a
Elev |
24 jan, 2013 20:04 |
|
Lolly0101
Elev |
"Nej Låt bli sa jag och försökte resa mig up utan framgång
24 jan, 2013 20:10 |
|
t i l d a
Elev |
"Vila, okej? Jag gör upp en ved efter att vi har hittat en skogsglänta. Ska jag bära dig eller kan du gå om jag hjälper dig?"
24 jan, 2013 20:13 |
|
Lolly0101
Elev |
"Jag tror jag kan gå" sa jag och försökte resa sig upp men mitt stönande bevisa att det var typ brutet eller enligt "Stukat"
24 jan, 2013 20:15 |
|
t i l d a
Elev |
24 jan, 2013 20:29 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privatroll mellan t i l d a och Lolly0101
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen