HP tatuering
Forum > Harry Potter > HP tatuering
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
leumas vän
Elev |
Åhh, Hoggy loggan!
Och förresten. Av någon anledning började jag tänka på pizza när jag gick in på den här tråden. Fast jag tänker ju på pizza när jag tittar på bilder av cancer, så jag är väl bara lite knäpp. 13 mar, 2011 00:24 |
|
Ginnyy
Elev |
13 mar, 2011 01:00 |
|
VeraSpring
Elev |
Well it's one for Harry, two for Ron Three to Hermione, now go witch go But don't you, attack the Hogwarts school (Melodi:Blue Suede Shoes vers Av: Mig) 13 mar, 2011 09:07 |
|
Borttagen
|
13 mar, 2011 09:08 |
|
EMELESEL
Elev |
skulle vilja ha det tecknet jag har på min bild typ på handen
13 mar, 2011 09:57 |
|
Ginnyy
Elev |
Jag har också tänkt att jag ska tatuera in det, men har kommit fram till att det egentligen är en väldigt tråkig bild, inte så mycket till tatuering liksom... Ja! Jag ska gör det så fort jag fyllt 17 vilket bara är lite drygt en månad kvar till
13 mar, 2011 10:15 |
|
pettit
Elev |
Jag tror inte jag vill ha någon men det skulle vara coolt med ett ärr i pannan
you built up a world of magic because your real life was tragic //paramore 13 mar, 2011 10:24 |
|
Luna 1
Elev |
Jag skulle vilja ha Dobby i nacken själv också!
Men ja, det är ju lite lång tid innan jag får tatuera mig, he he
Tumblr.
13 mar, 2011 10:44 |
|
NicholasPotter
Elev |
Jag har faktiskt planerat att göra en likadan, men jag får nog vänta.... ett visst antal år... till. "A sloth is never late, nor is he early. He arrives precisely when he means to." 13 mar, 2011 11:50 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av pettit: Jag tror inte jag vill ha någon men det skulle vara coolt med ett ärr i pannan Haha, jag hade en period för några år sedan när jag ritade dit ärret varje dag, för jag ville så gärna tatuera in det x) Men u är jag glad att jag inte gjorde det! haha
13 mar, 2011 12:14 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen