Hagrid, jobbig?
Forum > Harry Potter > Hagrid, jobbig?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av J-star Black: hahaha, en kille i min klass tycker att Hagrid är en två meter lång skäggig alkoholist. En annan tyckte att han är söt Haha, alkoholist? haha, jag vet inte, kanske för det där med att han blev lurad i ettan på puben;P ![]() ![]()
19 mar, 2012 21:46 |
|
Borttagen
|
ÄLSKAR Hagrid. Okej, jag älskar alla, men äsch xD
Han är go' och mysig. Det enda jag inte gillar med honom är att det är jobbigt att läsa när han pratar ibland, men bara ibland. Nä, det helt klart bästa med Hagrid är att det finns mycket av honom xD (Hahaha, miin humor!) 19 mar, 2012 21:58 |
|
adliitam
Elev |
20 mar, 2012 01:38 |
|
mums
Elev |
22 mar, 2012 17:48 |
|
Altarielle
Elev |
Jag tycker om Hagrid i alla stunder, han är en av mina favorit karaktärer!
Jag förstår vad alla menar med att han kan vara jobbig ibland, fast jag ser det inte så. 22 mar, 2012 19:47 |
|
Anonym123
Elev |
Nej, själv tycker jag att hagrid är bäst! han är ju såå awesome
22 mar, 2012 20:57 |
|
bluebirdflies
Elev |
Han är bara lite känslig o bryr sig!
draco dormiens nunquam titillandus~~ Hogwarts will always be there to welcome you home <3 22 mar, 2012 21:12 |
|
Borttagen
|
Han är fruktansvärt jobbig
23 mar, 2012 14:37 |
|
Lills
Elev |
Hagrid är absolut inte jobbig, han är en snäll och omtänksam stor filur. Det som kanske kan vara lite jobbigt är att han gillar lite annorlunda djur, som Norbert och såna. Men annars är han bara en väldigt stor och stark omtänksam och snäll stor typ!
Och han menar ju aldrig något dumt! ![]()
23 mar, 2012 16:57 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
23 mar, 2012 17:12 |
Du får inte svara på den här tråden.














Mugglarportalen