Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

om

Forum > Fanfiction > om

1 2 3 ... 6 7 8 ... 12 13 14
Användare Inlägg
mollylisa
Elev

Avatar


Skrivet av luna, lily:
Wow du moste skriva ett till
i kväll eller imorgon

12 jan, 2013 10:03

Borttagen

Avatar


Riktigt good, fast jag förstår mig inte riktigt på rubriken...

12 jan, 2013 10:08

luna, lily
Elev

Avatar


Okej

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F64%2F1a18.gif GOD JUL ALLESAMMANS!!<3<3

12 jan, 2013 10:09

mollylisa
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Riktigt good, fast jag förstår mig inte riktigt på rubriken...
Typ, om tom dolder (voldemort) aldrig blivit ond

12 jan, 2013 10:16

Borttagen

Avatar


Skrivet av mollylisa:
Skrivet av Borttagen:
Riktigt good, fast jag förstår mig inte riktigt på rubriken...
Typ, om tom dolder (voldemort) aldrig blivit ond
Ahaa! Nu händer jag med!

12 jan, 2013 10:17

chokladgrodan:D
Elev

Avatar


väldigt bra!

*blink* Heeej...Jag antar att jag borde skriva nått här men tyvärr äger jag ingen fantasi. Så att'e...

12 jan, 2013 10:53

mollylisa
Elev

Avatar


kapitel 6 (det blir ett kort kapitel, förlåt )
...James klarade inte av förvandlingen.
-Åh nej! var är han? skriker Lily med tårarna strömmande nerför kinderna.
-I sjukhusflygeln på hogwarts, han kan inte transporteras till mundgus sjukhus ännu. säger Severus allvarligt.
-Vi ger oss genast av till hogwarts! utropar mamma.
- Javisst Lily. svarar Severus.

I Harrys huvud virvlar tusen frågor: Vilken förvandling? Varför klarade inte pappa den? Varför blev mamma så ledsen över att pappa inte klarade den? Varför är pappa i sjukhusflygeln? Vad är en sjukhusflygel? Varför ska pappa till mundgus sjukhus? Har han skadat sig? Är han sjuk? Var har han skadat sig? Vilken sjukdom har han? Hur skadade han sig eller blev sjuk? Varför kan han inte åka dit än? Varför ska de till hogwarts?

12 jan, 2013 16:12

lily, luna
Elev

Avatar


Superbra! Och det där kapitlet var längre super kan du inte försöka att alltid skriva så långa

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F76%2F2TY7.gif 

12 jan, 2013 18:15

mollylisa
Elev

Avatar


Skrivet av lily, luna:
Superbra! Och det där kapitlet var längre super kan du inte försöka att alltid skriva så långa
Jag ska försöka
jag skrev två kapitel i dag, det var därför det ena blev kort

12 jan, 2013 18:28

lily, luna
Elev

Avatar


Skrivet av mollylisa:
Skrivet av lily, luna:
Superbra! Och det där kapitlet var längre super kan du inte försöka att alltid skriva så långa
Jag ska försöka
jag skrev två kapitel i dag, det var därför det ena blev kort

Okej

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F76%2F2TY7.gif 

12 jan, 2013 18:34

1 2 3 ... 6 7 8 ... 12 13 14

Forum > Fanfiction > om

Du får inte svara på den här tråden.