om
Forum > Fanfiction > om
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mollylisa
Elev |
i kväll eller imorgon
12 jan, 2013 10:03 |
|
Borttagen
|
Riktigt good, fast jag förstår mig inte riktigt på rubriken...
12 jan, 2013 10:08 |
|
luna, lily
Elev |
12 jan, 2013 10:09 |
|
mollylisa
Elev |
Skrivet av Borttagen: Typ, om tom dolder (voldemort) aldrig blivit ondRiktigt good, fast jag förstår mig inte riktigt på rubriken... 12 jan, 2013 10:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mollylisa: Ahaa! Nu händer jag med! Skrivet av Borttagen: Typ, om tom dolder (voldemort) aldrig blivit ond Riktigt good, fast jag förstår mig inte riktigt på rubriken... 12 jan, 2013 10:17 |
|
chokladgrodan:D
Elev |
väldigt bra!
*blink* Heeej...Jag antar att jag borde skriva nått här men tyvärr äger jag ingen fantasi. Så att'e... 12 jan, 2013 10:53 |
|
mollylisa
Elev |
kapitel 6 (det blir ett kort kapitel, förlåt
...James klarade inte av förvandlingen. -Åh nej! var är han? skriker Lily med tårarna strömmande nerför kinderna. -I sjukhusflygeln på hogwarts, han kan inte transporteras till mundgus sjukhus ännu. säger Severus allvarligt. -Vi ger oss genast av till hogwarts! utropar mamma. - Javisst Lily. svarar Severus. I Harrys huvud virvlar tusen frågor: Vilken förvandling? Varför klarade inte pappa den? Varför blev mamma så ledsen över att pappa inte klarade den? Varför är pappa i sjukhusflygeln? Vad är en sjukhusflygel? Varför ska pappa till mundgus sjukhus? Har han skadat sig? Är han sjuk? Var har han skadat sig? Vilken sjukdom har han? Hur skadade han sig eller blev sjuk? Varför kan han inte åka dit än? Varför ska de till hogwarts? 12 jan, 2013 16:12 |
|
lily, luna
Elev |
12 jan, 2013 18:15 |
|
mollylisa
Elev |
Skrivet av lily, luna: Jag ska försöka Superbra! Och det där kapitlet var längre super kan du inte försöka att alltid skriva så långa jag skrev två kapitel i dag, det var därför det ena blev kort 12 jan, 2013 18:28 |
|
lily, luna
Elev |
Skrivet av mollylisa: Skrivet av lily, luna: Jag ska försöka Superbra! Och det där kapitlet var längre super kan du inte försöka att alltid skriva så långa jag skrev två kapitel i dag, det var därför det ena blev kort Okej
12 jan, 2013 18:34 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen