Betyg!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
NEWBORN
Elev |
Usch jag vill inte veta vad jag kommer få i Fysik 1 dock så har vi NP om ett år så nu har jag chansen att skärpa till mig.
14 jan, 2013 15:56 |
|
Dramione99
Elev |
Jag vet inte riktigt vad jag har för meritpoäng, men den ligger på över 250 iaf. Jag fick väldigt bra betyg i allt, förutom bild och idrott, men jag är ändå verkligen inte nöjd. Fick alldeles för få A:n enligt mig själv. Våra lärare är rätt tuffa med betygen, så ja. (fast det är ju egentligen ingen direkt ursäkt för att jag inte fått bra i allt och är nöjd, xD).
14 jan, 2013 16:07
Detta inlägg ändrades senast 2013-08- 2 kl. 18:50
|
|
Borttagen
|
Får betyg efter varje period (sex veckor per period och ca 7 olika ämnen) och den här gången gick det inte så bra...
8,0 i medeltal ._. 6, 7, 8, 9, 9, 9 och musikbetyget som jag inte har fått av någon underlig anledning. 14 jan, 2013 16:13 |
|
Tvilling
Elev |
Räknade just ut min meritpoäng och fick 217. Tänker minsann höja till nästa betyg! ;3
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 14 jan, 2013 19:03 |
|
Cinnamonagouti
Elev |
Har än så länge 10 A:n, 3 B:n och 2 C:n! Det är två betyg jag inte fått veta ännu som jag hade C i förra terminen, jag hoppas att jag höjer mig i åtminstone ett av dem, då får jag totalt 300p
All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost; the old that is strong does not wither, deep roots are not reached by the frost. 3 jun, 2013 16:10 |
|
Dramione99
Elev |
Jag har ett meritvärde på 272,5 i år, om jag räknat rätt. Jag är nöjd. Men det kunde varit bättre. Får två D och resten blir A och B. Haha, det blir sån skillnad på vad jag är bra på och inte, xD.
8 A 5 B 2 D Och så fick jag i veckan fick jag veta att jag kommer få A i geografi i jul. Och att jag är A-garanterad i bild, slöjd och hemkunskap. Jag kommer även höja mig till ett C i idrott. Allt detta kommer i så fall innebära en förbättring på 47.5p och det tackar man ju inte nej till precis haha. 3 jun, 2013 20:27
Detta inlägg ändrades senast 2013-10-20 kl. 01:30
|
|
hyperion
Elev |
3 jun, 2013 21:32 |
|
Li
Biträdande rektor |
Jag har satt betyg på mina 6or idag
without something there is no nothing 3 jun, 2013 21:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Li: Jag har satt betyg på mina 6or idag Åh, vad kul! Är det inte lite läskigt att sätta betyg? :s 3 jun, 2013 22:37 |
|
lillamymin
Elev |
Jag hoppas på att nå mitt mål med full meritvärde. Om jag får behålla mina betyg saknar jag bara 7,5 p och jag vet att jag kommer få minst 5p till. Men risken finns att jag sänker mig i något annat ämne och jag är osäker på om jag klarar att få tillräckligt många höjningar. Men man kan ju alltid hoppas
Usch jag känner mig som den irriterande besserwissern. Meeen jag är liite stolt över mina prestationer Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 3 jun, 2013 22:43 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen