Vad önskar du dig i Mugglisjulklapp?
Forum > Mugglarportalen > Vad önskar du dig i Mugglisjulklapp?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alex Stanley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alex Stanley: Jag tror att du kommer på det själv om du går till Weasleys Vassa Vintervaror. Hur skickar man en julklapp? Ja, jag upptäckte det. Tack! 17 dec, 2012 15:42 |
|
Dennys
Elev |
Jag skulle nog vilja ha en Silverpil och kanske ett ägg med en kinesisk eldboll.
17 dec, 2012 19:04 |
|
Rut Luna
Elev |
En pygmépuff eller julgran, eller... Jag vad som helst ♥ En drake, eller chokladgrodekort
Jag är faktiskt död. 17 dec, 2012 20:11 |
|
Borttagen
|
Kom igen fölk, önskaönskaönska!
17 dec, 2012 20:29 |
|
bullen289
Elev |
Typ allt!
17 dec, 2012 21:14 |
|
Miss_A
Elev |
jag önskar mig:
Pygmepuff Badanka Halsdukar från alla elevhem och typ allt annat mankan önska sig, men jag blir glad om jag får något överhuvudtaget, DET ÄR TANkEN SOM RÄKNAS!
18 dec, 2012 08:00
Detta inlägg ändrades senast 2012-12-19 kl. 07:47
|
|
Li
Biträdande rektor |
Jag önskar mig Dolores Umbridge-kort
without something there is no nothing 18 dec, 2012 10:19 |
|
EmahS
Elev |
Åh. Fan vad kul! Jag skapade ju en tråd om ett sånt här förslag i typ september! Hoppas det gav inspiration till detta!
Jag önskar mig Pansy Parkinson & Draco Malfoy kort.
18 dec, 2012 10:41 |
|
Obliviate_
Elev |
Jag önskar mig Sirius Black kort
18 dec, 2012 11:21 |
|
Pixie
Elev |
18 dec, 2012 17:04 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen