draco eller ron
Forum > Fanfiction > draco eller ron
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kitty Riddle
Elev |
29 jan, 2013 16:59 |
|
spöke123
Elev |
Skrivet av Lizzy.P27: Super bra!!! Men här kommer lite kritik: Ibland så skrev du till exempel: JAG gjorde det. Men sen skrev du HON gjorde det. när jag skriver HON är det någon om berättar ,men jag kan ha varit lite otydlig mohaha!!! 30 jan, 2013 16:47 |
|
Lizzy.P27
Elev |
Skrivet av spöke123: Skrivet av Lizzy.P27: Super bra!!! Men här kommer lite kritik: Ibland så skrev du till exempel: JAG gjorde det. Men sen skrev du HON gjorde det. när jag skriver HON är det någon om berättar ,men jag kan ha varit lite otydlig Ok då fattar jag!!! I am myself every day. If you dont like it, Your problem. 31 jan, 2013 14:50 |
|
spöke123
Elev |
ron
Nästa dag så vaknade ron förkrossad ,men han kände också att han hade gjort rätt. när han vaknade gick han ner till frukosten ,såg han hermione på vägen. vilket ron tyckte kändes konstigt. Han gick förbi och kom äntligen fram till frukost bordet. -hejsan ,sa harry. -hej ,svarade ron. -har du sett hermione? -nej vadå da ,svarade jag hastigt. nee ,alltså jag bara undrade ,sa harry. -vet du vi ska ha nästa quidditch match nu i helgen ,vi möter ravenclaw. -kul alltså vad har vi för ämne efter lunchen ,frågade jag. -jag tror vi har förvandlingskonst. -Du harry börjar inte den nu ,vi har väl en sån där tidig lektion? eller? -öohh ,spring!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! När de äntligen kom fram han de precis ,men så verkade det inte vara för hermione ,hon verkade försvunnen... efter lektionen såg ron en uggla som stoppade honom ,han tog upp brevet ,som var adresserat till honom ,och började läsa: Kära ron,snälla kan vi prata i troferummet efter skolan kl.23.00 ,hermione Ron krafsade snabbt ner ett ok på baksidan ,men kände sig lite osäker. När skoldagen var över och kl. var ungefär 22.54 gick ron upp till hermione och hade ingen aning om vad som skulle hända. när han kom fram var hermione redan där ,och det första hon sa var: - jag är ledsen kan du snälla förlåta mig. -du kysste malfoy ,svarade jag... -jag vet det ,men jag gillar ju dig ,inte malfoy dig ,svarade hermione -men hur ska jag kunna lita på ,dig ,svarade jag. -ge mig en chans ,och du kommer inte att ångra dig för att om du älskar mig ,så vet jag att du fortfarande känner åtminstonde lite för mig. ok ,men lova att du inte gör mig besviken ,svarade jag. -ok ,sa hermione glatt... mohaha!!! 1 feb, 2013 20:48 |
|
Hedwig96
Elev |
superbra
1 feb, 2013 21:07 |
|
LimeDragon
Elev |
Bra, handling, men skulle du kunna skriva lite mer utvecklat om: känslor, utseenden och platser! Då blir den ännu bättre!
LimeDragon 1 feb, 2013 21:31 |
|
Carro_Potter
Elev |
1 feb, 2013 22:05 |
|
spöke123
Elev |
Skrivet av LimeDragon: gärna ,jag är bara lat men visst Bra, handling, men skulle du kunna skriva lite mer utvecklat om: känslor, utseenden och platser! Då blir den ännu bättre! mohaha!!! 2 feb, 2013 08:54 |
|
Lizzy.P27
Elev |
Bra!!!
I am myself every day. If you dont like it, Your problem. 5 feb, 2013 16:52 |
|
Kitty Riddle
Elev |
5 feb, 2013 17:53 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen