Favorit par?
Forum > Harry Potter > Favorit par?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
The Noble Lion
Elev |
1 mar, 2011 12:09 |
|
soratanaka
Elev |
@The Noble Lion; Big no.
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 1 mar, 2011 12:10 |
|
The Noble Lion
Elev |
1 mar, 2011 12:13 |
|
soratanaka
Elev |
@The Noble Lion; Nej. Pansy är bara klängig och, förlåt, lite slutty av sig. Draco beter sig bättre än så. :-(
Och nej. Inte LVBL. LV är gay, oki? : ( "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 1 mar, 2011 12:18 |
|
MollyWeasley
Elev |
1 mar, 2011 13:23 |
|
The Noble Lion
Elev |
1 mar, 2011 17:20 |
|
Protego
Elev |
1 mar, 2011 17:24 |
|
The Noble Lion
Elev |
1 mar, 2011 17:25 |
|
Protego
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Okej då, av de par som inte är i boken så är NevillexLuna mitt favorit par
1 mar, 2011 17:26 |
|
Elin@
Elev |
Lily och James är mitt favorit par! ♥
1 mar, 2011 17:26 |
Du får inte svara på den här tråden.





♥ 
Mugglarportalen