PRS mellan Sideswipe och Ginny!!!!
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan Sideswipe och Ginny!!!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny!!!!
Elev |
29 nov, 2012 12:43 |
|
Sideswipe
Elev |
Jag funderar på att ljuga men det skulle nog inte löna sig.
Jag suckar. "För 5 år sen så åkte min bor ut på uppdarg och kom aldrig tillbaka... Jag... Är lite nere bara..." ![]() Min Blogg!!
29 nov, 2012 12:46 |
|
Ginny!!!!
Elev |
29 nov, 2012 12:47 |
|
Sideswipe
Elev |
"Ett uppdrag i japan. Han var där för att infeltrera dem, men han blev avslöjad och förmodligen dödad." JAg biter mig i läppen. "Men jag hoppas att en dag så skahan komma tillbaks."
![]() Min Blogg!!
29 nov, 2012 12:49 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Hazel visste inte vad hon skulle säga, hon var dålig på känslor.
"Ska jag vara ärlig eller tröstade?" ![]()
29 nov, 2012 12:52 |
|
Sideswipe
Elev |
Jag ser förvirrat på henne. "Vad är enklast?"
((Jag är nyfiken på vad du menar med 'ÄRLIG'!!)) ![]() Min Blogg!!
29 nov, 2012 12:54 |
|
Ginny!!!!
Elev |
29 nov, 2012 12:54 |
|
Sideswipe
Elev |
29 nov, 2012 12:55 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Hazel himlade med sina skyblue ((himmelsblå låter FEL, så jag kommer säga skyblue XD)) ögon.
"Duh, du känner inte mig bara." Hon tog ett djupt andetag. "Om jag nu ska vara ärlig, så måste jag säga att jag tror att han är död. För att du verkar älska honom väldigt mycket, och han måste ha älskat dig, och därför skulle han inte hålla sig borta från dig i fem hela år. Eller så är han fången någonstans, men då han är militär borde han ha kunnat kontakta dig eller smita på något sätt, eller hur?" ![]()
29 nov, 2012 19:35 |
|
Sideswipe
Elev |
Jag får lust att slå henne men jag inser att det av jag själv som sa 'ärlig'.
"Jag är klar", mumlar jag. "Kan jag gå? Jag mår inte så bra...." ![]() Min Blogg!!
30 nov, 2012 11:17 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan Sideswipe och Ginny!!!!
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen