Veckans Harry Potter fråga
Forum > Harry Potter > Veckans Harry Potter fråga
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lisen563
Elev |
Onda sidan för jag är ond.
7 dec, 2012 18:47 |
|
Borttagen
|
Hogwarts eller Dumstrang? vem vill inte gå på den skolan där den utvalde har gått? (XD)
Böckerna eller filmerna? dem är sååååå mycket bättre Slytherin och Gryffindor eller Hufflepuff och Ravenclaw? i'm a proud Ravenclaw, thats it Onda sidan eller goda sidan? just becuse Bella and Voldy 7 dec, 2012 18:53 |
|
minisa
Elev |
Onda sidan.
För att jag bah: POOF! Dom bah: AAAH! jag bah: MOHAHAHAH! Förstår ni? Kram till er ^~^ 7 dec, 2012 19:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av minisa: Ja Onda sidan. För att jag bah: POOF! Dom bah: AAAH! jag bah: MOHAHAHAH! Förstår ni? 7 dec, 2012 19:06 |
|
draco_evil
Elev |
Onda sidan för dom har man makt!
draco_evil 8 dec, 2012 09:46 |
|
Ladusvalan
Elev |
Fråga 3: Ravenclaw och Hufflepuff (orkar inte direkt motivera men dessa elevhem känns väldigt sympatiska, tycker jag).
Fråga 4: Goda sidan, såklart! 8 dec, 2012 10:02 |
|
Miss D Malfoy
Elev |
Den goda sidan i längden, men jag är lite onskefull av mig så skulle gärna göra ett besök på den onda sidan.
Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 8 dec, 2012 13:30 |
|
Borttagen
|
Den goda sidan ofc!
8 dec, 2012 16:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av draco_evil: Får jag inflika en grej så här nu? EhehehOnda sidan för dom har man makt! Jo, onda sidan har makt. Men det har väl goda sidan också? Jag menar; Goda sidan har ju en massa duktiga trollkarlar och häxor. Även om onda sidan har Voldemort. Right? 8 dec, 2012 17:24 |
|
Puffsy
Elev |
Få se... den goda sidan...
eller den onde... hmmmm... Jag skulle tagit THE DARK SIDE!! >8D CUZ WE GOT COOKIES AND RAINBOWS AND FLUFFY UNICORNS!!! ![]()
8 dec, 2012 17:59 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen