Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Love twice

Forum > Fanfiction > Love twice

1 2 3 ... 5 6 7
Användare Inlägg
spöke123
Elev

Avatar


super duper braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

mohaha!!!

14 feb, 2013 16:02

Hedwig96
Elev

Avatar


ny läsare
_________________________
kommer det mer snart??

18 feb, 2013 13:10

Carro_Potter
Elev

Avatar

+1


Draco var på väg tillbaks till uppehållsrummet när han hörde Hermiones röst. Hon lät arg. Han hörde någon annans röst men kunde inte riktigt placera den.
Det är Weasley! Kom han på.
Han smög tyst till det ställe rösterna kom ifrån.
”Hur kunde du säga så till folk, Ron? Att vi kysstes?”
Först kände Draco ett stygn av avundsjuka. Hade Hermione verkligen kysst Ron?
Men han förstod att hon inte hade det eftersom hon lät så arg.
”Förlåt Hermione! Jag ber dig, förlåt mig!” bad Ron.
Draco äcklades över hur sliskigt han tyckte det lät när Ron bad om förlåtelse.
”Hur ska jag kunna det? Du får faktiskt gå till alla du sagt det där till och säga att det inte var sant!”
”Okej” mumlade Ron. ”Men innan jag gör det så vill jag fråga en sak. Jag vet att du är arg på mig men, vill du bli ihop med mig?”
Draco var nära att spy. Hur kunde han fråga henne det? Det var ju han, Draco, som var ihop med Hermione! Fast det visste förstås inte Ron.
Hermione gapade häpet. Hon visste ju att Ron gillade henne, men inte att han tänkte fråga chans.
”Jag kan inte Ron”, sa hon tyst.
”Varför?”
”Jag är tillsammans med någon annan.”
”Va? Vem?” undrade Ron .
”Malfoy”, viskade hon.
”VA?! Du skojar?” utbrast Ron.
Hermione skakade på huvudet.

Läs gärna min ff, Love Twice https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.chickensmoothie.com%2Fpet%2F88456922%26amp%3Bamp%3Btrans%3D1.jpg

18 feb, 2013 14:39

spöke123
Elev

Avatar


När nästa del kommer ,kommer jag att vara här
(alltså med det sagt menar jag bra)

mohaha!!!

18 feb, 2013 14:41

Borttagen

Avatar


Jag älskar denna ff

18 feb, 2013 14:45

Carro_Potter
Elev

Avatar


Så ledsen att jag inte skrivit men jag är i Sälen och kommer hem imorn så jag har inte hunnit!

Läs gärna min ff, Love Twice https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.chickensmoothie.com%2Fpet%2F88456922%26amp%3Bamp%3Btrans%3D1.jpg

2 mar, 2013 22:24

Winny Geasley
Elev

Avatar


Ny läsare! *bevakar*

13 mar, 2013 23:41

spöke123
Elev

Avatar


I need more nooooow!!!!!!!!!

mohaha!!!

14 mar, 2013 21:06

1 2 3 ... 5 6 7

Forum > Fanfiction > Love twice

Du får inte svara på den här tråden.