Om du var en slytherinare skulle jag vara kär i dig- Dramione.
Forum > Fanfiction > Om du var en slytherinare skulle jag vara kär i dig- Dramione.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Godrica
Elev |
Jaaaa. Snällt 4 nov, 2012 15:43 |
|
viktor
Elev |
bra, för nu börjar det bli spännande här
4 nov, 2012 15:44 |
|
Bella Trix
Elev |
4 nov, 2012 15:44 |
|
Borttagen
|
Jättebra!!!!
4 nov, 2012 15:47 |
|
Caty Delacour
Elev |
Draco betraktar flickan som har lyckas sätta sig upp på knä.
"Tycker du? Instängt med en slytherninare i ett mörkt rum?" Har går närmare så att Hermione ska se hans ansikte. "är det din värsta mardröm?" Hermione granskar honom snabbt. ”Du!” ”Ja, vem trodde du det var? Crabbe?” ”Nej, men…” ”Du behöver inte förklara.” ”Huvudsaken är att du är här.” Draco viftar snabbt med trollstaven så att hon kan resa sig igen. "Hoppas du fått en överblick av tillståndet. Kom hit." Draco pekar på platsen brevid honom i en stor svart soffa. Osäkert sätter Hermione sig, så långt bort från honom hon kan komma. "Du behöver inte vara rädd." Han flyttar närmare Hermione, som ser väldigt spänd ut. "Jag har nyss förstått. Jag älskar dig."
4 nov, 2012 15:54 |
|
Borttagen
|
Jättebra!
4 nov, 2012 15:55 |
|
LunaLove<3
Elev |
4 nov, 2012 16:00 |
|
Bella Trix
Elev |
4 nov, 2012 16:03 |
|
Lizzy.P27
Elev |
Skriv meeer det är spännande! *Bevakar*
I am myself every day. If you dont like it, Your problem. 4 nov, 2012 16:04 |
|
Bella Trix
Elev |
4 nov, 2012 16:05 |
Forum > Fanfiction > Om du var en slytherinare skulle jag vara kär i dig- Dramione.
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen