Förebilder på Mugglis
Forum > Mugglarportalen > Förebilder på Mugglis
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
spagetti
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Borttagen: Jag har alltid sett upp till Kintsugi. Du är så fin, snäll, härligt slytherinig och liksom... bara allmänt glad och trevlig. Spoiler: Tryck här för att visa! gudars skymning vad tårögd du gjorde mig haha sanna Spoiler: Tryck här för att visa!
4 nov, 2012 18:12 |
|
Dramione99
Elev |
Jag ser upp till ganska många personer på mugglis. Vissa utan att veta egentligen varför, hehe. Jag kanske sett de i forumet eller läst nått bra på nåns profil ....
Dessa personer jag taggat här tycker jag alltid skriver bra saker i forumen, skapar bra trådar som är meningsfulla som får en och tänka till, eller bara verkar allmänt azumigt härliga som man vill lära känna. För mig är de mina idoler och mugglis skulle inte vara samma för mig utan dom. Vissa av de har jag scnackat med, eller växlat några ord, men måna ev de vet nog knappt vem jag är, xD. Li, DeathDownAlex, Nessilini, Kintsugi, Ida S, Margaret, Savi, Yvja, Cara Riddle, scarhead, avifors, accioron, childhoodlight, expelliarmus och Danzi. Kram till er alla! ♥ 4 nov, 2012 20:30 |
|
Borttagen
|
4 nov, 2012 20:55 |
|
PotterHunger
Elev |
Jag har säkert en massa förebilder som jag snart kommer komma på, men just nu känner jag att jag väljer en utav dem som betyder mycket och återkommer senare när jag har något på hjärtat.
Personen är saganda. En underbar och cool tjej som jag verkligen ser upp till. Hon skriver alltid bra och får mig att tänka till lite då och då. Jag vill verkligen träffa dig och det var synd att jag inte kunde komma på den där träffen. Men jag vill att du ska veta att jag ser dig som min idol och tycker du är ravenclawsome. Kom alltid ihåg det. Du är bäst. ♥ Läs min profil för info... 4 nov, 2012 21:08 |
|
saganda
Elev |
Skrivet av PotterHunger: Jag har säkert en massa förebilder som jag snart kommer komma på, men just nu känner jag att jag väljer en utav dem som betyder mycket och återkommer senare när jag har något på hjärtat. Personen är saganda. En underbar och cool tjej som jag verkligen ser upp till. Hon skriver alltid bra och får mig att tänka till lite då och då. Jag vill verkligen träffa dig och det var synd att jag inte kunde komma på den där träffen. Men jag vill att du ska veta att jag ser dig som min idol och tycker du är ravenclawsome. Kom alltid ihåg det. Du är bäst. ♥ Ohshitjagdog! Jag vill bara säga hur oändligt mycket det betyder för mig när du säger så. Det går inte att förklara hur mycket sådana här ord från en sådan som dig värmer♥! Ja, det var tråkigt att vi inte kunde träffas. Men vet du vad, det planeras en ny träff Du är absolut en stor förebild på mugglis. Dina egenskaper är sådana alla borde sträva efter Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 4 nov, 2012 22:05 |
|
Savi
Elev |
Celest Gaunt - Nawh, tack finaste du ♥
EDIT: Men ååh, var ju flera som nämnt mig!! :' Tack till Pygmepuffen, Luna Chang & Dramione99 också! ♥
4 nov, 2012 22:47 |
|
Ida S
Lärare |
Kintsugi - att få höra detta från någon jag ser upp till så mycket - woah emotions overload! Du är så jäkla grym, det finns så mycket jag skulle vilja säga men jag hittar inte orden. Du ska i alla fall veta att jag tycker massvis om dig också, du är en fenomenalt fantastisk människa ♥
Dramione99 - Usch det är så rörande och obegripligt (för jag har så svårt att förstå varför någon skulle se upp till mig för bara tanken är så galen jag menar jag är ju typ bara som vilken annan liten unge som helst) men tack, tack, för värmer gör det, kram på dig sötnos ♥ "we live together, and harry does all the cooking." 5 nov, 2012 00:24 |
|
Borttagen
|
Nyphandora tonks för att du är en toppen vän!!
Efra: För att du skapade denna sida och gjorde den till den sida den är idag Och en hel del andra personer men jag gillar er allihop för att ni är så himla shysta och är mina vänner tills döden skiljer oss åt. 5 nov, 2012 01:28 |
|
PotterHunger
Elev |
Skrivet av saganda: Tack! Du är helt underbar Skrivet av PotterHunger: Jag har säkert en massa förebilder som jag snart kommer komma på, men just nu känner jag att jag väljer en utav dem som betyder mycket och återkommer senare när jag har något på hjärtat. Personen är saganda. En underbar och cool tjej som jag verkligen ser upp till. Hon skriver alltid bra och får mig att tänka till lite då och då. Jag vill verkligen träffa dig och det var synd att jag inte kunde komma på den där träffen. Men jag vill att du ska veta att jag ser dig som min idol och tycker du är ravenclawsome. Kom alltid ihåg det. Du är bäst. ♥ Ohshitjagdog! Jag vill bara säga hur oändligt mycket det betyder för mig när du säger så. Det går inte att förklara hur mycket sådana här ord från en sådan som dig värmer♥! Ja, det var tråkigt att vi inte kunde träffas. Men vet du vad, det planeras en ny träff Du är absolut en stor förebild på mugglis. Dina egenskaper är sådana alla borde sträva efter Läs min profil för info... 5 nov, 2012 07:37 |
|
Borttagen
|
5 nov, 2012 15:30 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen