NY HARRY POTTER BOK!!!!
Forum > Harry Potter > NY HARRY POTTER BOK!!!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
JIPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 16 okt, 2012 16:42 |
|
me.
Elev |
Jag förstår inte, är det helt säkert att det kommer en ny bok? Är helt förvirrad
16 okt, 2012 16:45 |
|
Borttagen
|
17 okt, 2012 18:21 |
|
HollyPotter
Elev |
Hoppas verkligen att det är sant!
17 okt, 2012 20:02 |
|
Evreka
Elev |
Hmmm...
Jo gav nyligen (förra veckan närmare bestämt) en LiveStream intervju som nu finns på video här OBS! Engelska, ingen svensk text, för att fira att det var 15 år sedan första boken kom ut i England. Jag har just lyssnat på hela (en fantastisk intervju) och hon nämner bland annat att hennes nästa projekt med största sannolikhet blir en ny barnbok för yngre barn. (Ej Harry Potter relaterad). Hon har också i andra intervjuer sagt att hon har två projekt på gång nu, dels barnboken dels en ny roman för vuxna (efter The Casual Vacancy som kommer att översättas till Den tomma stolen). The Casual Vacancy är i allra högsta grad en bok för vuxna, med väldigt mörkt tema. I den länkade intervjun nämner hon även att hon just slutfört biografin över Remus Lupin, men den kommer troligtvis att dyka upp via Pottermore och inte som bok. (Det är i alla fall så jag tolkar sammanhanget som den nämns i.) MissWentz din länk till "JK Rowling kan skriva mer Harry Potter" leder bara till att tråden inte finns? Roa er med HP Puzzles på: Try & Trix (Engelska) 18 okt, 2012 22:57 |
|
hannacarlgren
Elev |
19 okt, 2012 12:48 |
|
MissWentz
Elev |
Skrivet av Evreka: Hmmm... Jo gav nyligen (förra veckan närmare bestämt) en LiveStream intervju som nu finns på video här OBS! Engelska, ingen svensk text, för att fira att det var 15 år sedan första boken kom ut i England. Jag har just lyssnat på hela (en fantastisk intervju) och hon nämner bland annat att hennes nästa projekt med största sannolikhet blir en ny barnbok för yngre barn. (Ej Harry Potter relaterad). Hon har också i andra intervjuer sagt att hon har två projekt på gång nu, dels barnboken dels en ny roman för vuxna (efter The Casual Vacancy som kommer att översättas till Den tomma stolen). The Casual Vacancy är i allra högsta grad en bok för vuxna, med väldigt mörkt tema. I den länkade intervjun nämner hon även att hon just slutfört biografin över Remus Lupin, men den kommer troligtvis att dyka upp via Pottermore och inte som bok. (Det är i alla fall så jag tolkar sammanhanget som den nämns i.) MissWentz din länk till "JK Rowling kan skriva mer Harry Potter" leder bara till att tråden inte finns? http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=24680&page=1 ![]()
19 okt, 2012 15:24 |
|
Molly Tonks
Elev |
AAAAAAAAAAAAAAH! MÅSTE läsa!
!!!!!!!!!!!!!! HAR EN FF OM LUNA! <3 (Heter 'Inte som du tror') ----> http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=29993
19 okt, 2012 15:37 |
|
Ms.Markus
Elev |
Skrivet av Evreka: Hmmm... Jo gav nyligen (förra veckan närmare bestämt) en LiveStream intervju som nu finns på video här OBS! Engelska, ingen svensk text, för att fira att det var 15 år sedan första boken kom ut i England. Jag har just lyssnat på hela (en fantastisk intervju) och hon nämner bland annat att hennes nästa projekt med största sannolikhet blir en ny barnbok för yngre barn. (Ej Harry Potter relaterad). Hon har också i andra intervjuer sagt att hon har två projekt på gång nu, dels barnboken dels en ny roman för vuxna (efter The Casual Vacancy som kommer att översättas till Den tomma stolen). The Casual Vacancy är i allra högsta grad en bok för vuxna, med väldigt mörkt tema. I den länkade intervjun nämner hon även att hon just slutfört biografin över Remus Lupin, men den kommer troligtvis att dyka upp via Pottermore och inte som bok. (Det är i alla fall så jag tolkar sammanhanget som den nämns i.) Det är så som jag också har uppfattat det hela, jag har inte sett någonstans om en ny Harry Potter bok.. Men jag såg på intervjun där hon berättade om Lupins biografi Det skulle vara så grymt om det var sant(med en ny bok alltså), men jag vågar inte hoppas på något om jag inte sett en intervju med J.K själv som säger det x) ![]()
19 okt, 2012 18:26 |
|
Elina Potter
Elev |
Skrivet av DobbyLovesVoldemort: OMG!!! KOMMER KOMMA EN NY HARRY POTTER BOK NÅN GÅNG NÄSTA ÅR! av vad jag hört så kommer det inte vara en ''bok'' utan mer som en kort novell eller nåt MEN FETT COOOLT!!! Kan inte vänta :O SÅ GRYMT! MÅSTE LÄSA DEN! Go Mugglis! 19 okt, 2012 19:34 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen