Ron and Hermione... in love?!
Forum > Fanfiction > Ron and Hermione... in love?!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ella potter
Elev |
22 okt, 2012 21:13 |
|
Winny Geasley
Elev |
JÄTTEMEGASUPERAWESOME!!
22 okt, 2012 22:07 |
|
Borttagen
|
Längtar till lördagen
23 okt, 2012 07:41 |
|
Borttagen
|
Den är supeeeeeerbra!!!!!!!!!!!!!!!
23 okt, 2012 15:23 |
|
Luna Lönn
Elev |
SUPER!!
_________________________________________________________ Läs -Sveket- av: Ursula Poznanski Läs -Legend- av: Marie Lu 3 nov, 2012 22:03 |
|
Hermione Granger00
Elev |
Läs denna spoiler sist!
Spoiler: Förlåååååååååååååååååååååååååt miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig!!!!!!!!!!!!!!!!! Tryck här för att visa! Jag skrev ner kapitel femton på papper (hade inte tid att improvisera ett helt kapitel om man säger så), och skrev av och la upp. Men när jag kollade nu såg jag att den var borta!!!!!! Hmm, mystiskt... Nej, men eseriöst, jag typ dog. I alla fall har jag två saker att säga: 1. Förlåter ni mig? 2. Kapitlet kommer här. Kap. 15 Det förlorade kapitlet (Hermiones perspektiv) Hermione sprang uppför trappan med Krumben hårt i famnen. Hon sprang som om det var på liv och död, sprang för allt hon var värd mot tredjeårselevernas sovsal. Hon hade aldrig varit gladare att se den. Hon slängde sig på sängen och lät tårarna, som bränt bakom ögonlocken ett bra tag, sippra ut. Hon låg så en lång stund, och bara grät och grät. Tårarna rann i floder nerför hennes kinder. Hon hade inte gråtit så här mycket, sedan hon bröt armen, i femårsåldern. ***(Ginnys perspektiv)*** Ginny var på väg upp till sin sovsal för att hämta sin skolväska, när hon hörde snyftningar från dörren hon just passerade. Dörren med skylten som det stod "tredjeårselever" på. Dörren, som just nu stod på glänt. Ginny kikade försiktigt in, och fick syn på Hermione, som låg på magen med huvudet begravt i kudden, som hon höll hårt om. ***(Hermiones perspektiv)*** Hur kunde han bara vara så taskig?! Hermione snyftade till. "Hermione?" sa någon bakom henne, och hon vände sig om mot den välbekanta rösten. "Ginny?" Ginny tittade på Hermiones ansikte. Såg att hennes kinder var pionröda, såg de tydliga tårspåren på hennes kinder. Hennes ögon var alldeles rödgråtna, fuktiga och svullna. Hon såg förskräcklig ut. "Hermione, vad är det som har hänt?" frågade Ginny oroligt. "Ingenting", sa Hermione och vände sig om. Ginny slog sig ned på sängen bredvid sin vän och sade; "Hermione, du vet att du kan berätta allt för mig." Hermione fnös. "Du låter som min mamma." "Snälla Hermione, berätta vad det är! Jag kanske kan hjälpa dig..." Den tanken hade aldrig slagit Hermione förut. Ginny hade rätt. Hon kanske kunde hjälpa till... Men nej... Ingen kunde hjälpa henne... Hon började gråta igen, men bestämde sig för att berätta vad felet var för Ginny, även om hon kanske inte kunde hjälpa henne. Men det var svårt. "Ron h-h-hatar mig", skälpte hon fram. Hon kunde inte. Hon kunde inte säga mer. "Är det något nytt?" sa Ginny, och skrattade, men slutade genast när Hermione gav henne en ilsken blick. "Är det så farligt?" frågade Ginny, som plötsligt blev orolig. Hermione började åter igen att gråta, värre än hon någonsin gråtit förr. "Så, så, så... Det är okej..." Ginny la en hand på Hermiones axel. Hermione skakade häftigt i gråten. Ginny försökte få henne att sitta upp, men lyckades inte. "Hermione, det är okej... Allt kommer att bli bra." Hermione brann plötsligt upp, blev som tokig. Hon såg Ginny i ögonen, reste sig hastigt upp, och sa, eller tja, nästan skrek; "tror du? Det tror inte jag!" "Hermione..." började Ginny, men Hermione lyssnade inte. "Du vet ingenting om vad som kommer att hända! Eller har du börjat spå? Spådom är bara skitsnack!" "Hermione..." "Dessutom så är-" "Hermione!" röt Ginny, och reste sig upp hon också. "Lyssna nu på mig! Jag känner min bror, och han hatar dig verkligen inte!' Hon la sedan till "snarare älskar", i en viskning som Hermione inte hörde. "Förlåt", sa Hermione, med urskuldande min. "Åh, jag är en jättedålig kompis..." Hon sjönk ned på sängen än en gång, med huvudet i händerna, och armarna i knät. "Excuse me professor, why is Racenclaw's symbol an eagle?" "Oh, what else do you think it should be?" "Oh, I don't know, maybe, a RAVEN...?" Stupideous Professor Umbri-... DUMBridge...! 4 nov, 2012 03:04
Detta inlägg ändrades senast 2012-11-10 kl. 06:43
|
|
Borttagen
|
Jätte bra!!!!
4 nov, 2012 10:28 |
|
RoseElm30771
Elev |
Jätte bra!
Läser din nya ff! 4 nov, 2012 11:08 |
|
Winny Geasley
Elev |
väldigt bra!!
JÄTTEMEGASUPERAWESOME!!!! 4 nov, 2012 14:06 |
|
Hermione Granger00
Elev |
Thank you for like it! Anyways... Läs min andra fanfiction
Hermione Granger's wonderful brother, please! If your good på engelska så-course... (såklart-of course). Guuuuuud vad töntigt med svengelska! Fy, fy, fy...! Stygg Hermione Granger00...! Var det här kapitlet tillräckligt långt? Ska jag lägga upp ett nytt senare idag? (Måste i så fall städa mitt rum först...) Just det, är jag den enda som blir irriterad när folk skriver plz? Svara gärna! Din högst tillgivne, Albus P. W. B. Dumbledore Nej...! Er trogna skrivare, Hermione Granger ************************************************** "I'll see you on the other side" ~Harry "Excuse me professor, why is Racenclaw's symbol an eagle?" "Oh, what else do you think it should be?" "Oh, I don't know, maybe, a RAVEN...?" Stupideous Professor Umbri-... DUMBridge...! 4 nov, 2012 14:17 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen