Jag trodde jag hade dig som i en liten ask
Forum > Fanfiction > Jag trodde jag hade dig som i en liten ask
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
A.k
Elev |
Bra!
"Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 14 okt, 2012 19:17 |
|
Winny Geasley
Elev |
Tack så mycket!! Kommer mer lite senare idag.
Älskar er ♥ 15 okt, 2012 14:40 |
|
Borttagen
|
Ja nytt kapitel!!! Och vi älskar dej också ♥♥♥ 15 okt, 2012 18:54 |
|
Winny Geasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vad bra att ni älskar mig ^ ^; här kommer kapitel 5:Ja nytt kapitel!!! Och vi älskar dej också ♥♥♥ "Nämen, se goddag, miss Smith!" Charlie stod i tröskeln till McGonagall's kontor och muttrade något som lät som "Morrn, om inte afton, professorn." McGonagall antingen hörde det inte, eller så döljde hon det mycket bra. "Jag tänkte att ni kunde hjälpa mig att städa mitt kontor?" McGonagall såg frågande på Charlie. "Visst", svarade Charlie, "jag har bara jättemycket emot det", tillade hon tyst så att läraren inte skulle höra. -TVÅ TIMMAR SENAR- "Ojdå, miss Smith, jag tror ni kommer försent till din andra straffkomendering, eller vad säger ni?" Charlie tittade på klockan. "Fan så in i H-vete (ursäkta ordvalet)!!!" "Språket, miss Smith, språket!! Fem poängs avdrag från Slytherin! Det börjar gå neråt för Slytherin, hmh? Spring iväg nu!" Ursäkta för kort kapitel...och ordvalet...^_^ 15 okt, 2012 19:36 |
|
Borttagen
|
Otroligt fantastiskt jätte bra!!!!!! Att kapitlet är kort spelar ingen roll. Inte ordvalet för den delen heller (iallafall inte enligt mej)
15 okt, 2012 21:22 |
|
Borttagen
|
Bra ^^
15 okt, 2012 22:08 |
|
Winny Geasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Nämen, tack så mycket^_^ ♥Otroligt fantastiskt jätte bra!!!!!! Att kapitlet är kort spelar ingen roll. Inte ordvalet för den delen heller (iallafall inte enligt mej) Skrivet av Borttagen: Man får tacka, madame.♥Bra ^^ 15 okt, 2012 22:45 |
|
95mas
Elev |
16 okt, 2012 06:33 |
|
Borttagen
|
måste bara skriva det igen: otroligt fantastisk jätte bra!!!!!!!!
16 okt, 2012 12:10 |
|
Winny Geasley
Elev |
Tack ♥ Här, ett till kapitel:
Kapitel 6. Fyra veckor senare. Charlie stod och tittade på timglasen för elevhemmen. Slytherins var bara täckt med ett tunt lager smaragder. Någotänkern verkade göra sig lustig över det, för Charlie hörde ett skratt bakom sig. Hon vände sig om och öppnade munnen för att säga något men stängde den snabbt när hon såg vem det var. Det var Sam. Charlie tvingade sig själv att se arg och hotfull ut, men kunde inte undgå att lägga märke till hur bra Sam passade in med den gråa stenväggen som bakgrund. Sam såg först på timglasen, sen på Charlie, och hånlog. Sedan gick han iväg. Charlie var i alla fall glad att den där tjejen inte var med honom. Någon harklade sig bakom Charlie. Hon snurrade runt, såg vem det var, och muttrade: "När man talar om trollen...eller TÄNKER om trollen, om man ska vara petig." Flickan, som Charlie kände igen som "tjejen som hånglat med min stora kärlek", frågade med en mild, men ändå hotfull röst: "Förlåt, vad sa du?" "Ingenting", svarade Charlie buttert. "Ja då så! Det jag egentligen ville säga var: HÅLL DIG BORTA FRÅN MIN POJKVÄN!!" Många av de förbipasserande tittade intresserat på dem när de hörde utropet. Flickans röst var inte längre mild. Den hade förvandlats till arg och snedvriden. Utan att vänta på svar sprang hon iväg. Samma väg som Sam hade tagit, konstaterade Charlie dystert. Lite längre än de förra, tror jag. Bra? 16 okt, 2012 14:52 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen