Sarah Nights första år på Hogwarts
Forum > Fanfiction > Sarah Nights första år på Hogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Winny Geasley
Elev |
Aargh! Liam anfaller! Nerå, skojade bara!
19 okt, 2012 08:29 |
|
Alert
Elev |
Läs gärna min fanfiction: http://mugglarportalen.se/#forum.php?topic=24485&page=1#p1466004 19 okt, 2012 15:29 |
|
Borttagen
|
Super duper bra!!!!
19 okt, 2012 16:41 |
|
Minihäst
Elev |
BRAAAAAA
another day, another slay 19 okt, 2012 17:55 |
|
books<3
Elev |
Jag vill läsa den, men det verkar inte funka på min dator
Eragon=Bääst!!!!!!! Vargbröder=Bääst!!!! Septimus Heap=Bää...Ni fattar.;) This is the end folks... No this is NOT the end... It's only the begining!! Läs gärna min af(andra fandom): Stenen. PLEASE READ IT!!! Bye!! 7 nov, 2012 16:30 |
|
Hawima
Elev |
Super bra verkligen!
Jätte spännande, vill läsa fortsättningen!!!! Jag fastnar direkt i dina kapitel och kan inte sluta läsa! Det ända är att ibland är det ett stavfel men DU HAR VERKLIGEN FÅTT TILL EN BRA HANDLING!!!!!!!! Bevakar tråden helt klart! Hawima 7 nov, 2012 21:12 |
|
Lizzy.P27
Elev |
Bra
I am myself every day. If you dont like it, Your problem. 9 nov, 2012 14:32 |
|
Alert
Elev |
Jag måste först och främst få säga en sak innan jag berättar den dåliga nyheten! : TACK SÅ HIMLA MYCKET FÖR ERA KOMMENTARER! De betyder så mycket för mig.
Nu till den dåliga: Som ni kanske har märkt har jag inte skrivit på ett tag. Detta beror INTE på att jag inte VILL, detta beror nämligen att jag var tvungen att blåsa min skoldator, och som det geni jag är har jag inte sparat mina filer på användaren, utan på datorn. Så vips försvann de. Jag hade kommit in en bra bit på det nya kapilet så därför måste jag nu skriva om allt. Väldigt irriterande. Eftersom jag skrev mycket på höstlovet då jag inte hade skola, kan jag inte lova att kapitlet kommer snart. Men jag kan lova att det kommer! TACK IGEN FÖR ERA KOMMENTARER OCH HOPPAS NI FORTSÄTTER LÄSA ÄVEN FAST DET KANSKE DRÖJER! Läs gärna min fanfiction: http://mugglarportalen.se/#forum.php?topic=24485&page=1#p1466004 10 nov, 2012 10:24 |
|
Borttagen
|
Det gör ingenting! Skriv när du kan,har tid och lust!
10 nov, 2012 10:25 |
|
Bilbo:D
Elev |
10 nov, 2012 14:50 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen