Choklad ...?
Forum > Off Topic > Choklad ...?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
gfghg
19 feb, 2011 19:55 |
|
Borttagen
|
Ääälskar choklad! *dreglar*
19 feb, 2011 21:15 |
|
soratanaka
Elev |
Jag avskyr choklad..
.. när man blandat det med lakrits. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 19 feb, 2011 21:18 |
|
Borttagen
|
Ja, lakrits är bläää!
19 feb, 2011 21:35 |
|
Beata
Elev |
19 feb, 2011 21:43 |
|
Borttagen
|
Beata: Jag är sugen 24/7
19 feb, 2011 21:55 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Borttagen: gfghg är inte det där lite spamm? 20 feb, 2011 11:10 |
|
Voldemort/parkbänk
Elev |
Jag är inte särsilt förtjust i marabou, det som klibbar och smälter i munnen. Däremot tycker jag om 70% choklad, speciellt med blåbär...=)
20 feb, 2011 13:40 |
|
ikka
Elev |
Jag vet inte om jag vågar äta upp min chokladgroda, eheh. ^^"
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
20 feb, 2011 14:38 |
|
EMELESEL
Elev |
blä för chokladbollar! Vi får det varje torsdag på curlingen
20 feb, 2011 17:38 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen