Hur har ni underhållit er på tåget till Hogwarts?
Forum > Harry Potter > Hur har ni underhållit er på tåget till Hogwarts?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nessie00
Elev |
Ätit choklad, spelat spel med kompisar, läst. Har precis börjat andra året, men har hittat massor med kompisar.
EXTERMINATE!!! 4 sep, 2012 16:44 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen