Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Hur har ni underhållit er på tåget till Hogwarts?

Forum > Harry Potter > Hur har ni underhållit er på tåget till Hogwarts?

1 2 3 ... 5 6 7
Användare Inlägg
Nessie00
Elev

Avatar


Ätit choklad, spelat spel med kompisar, läst. Har precis börjat andra året, men har hittat massor med kompisar.

EXTERMINATE!!!

4 sep, 2012 16:44

1 2 3 ... 5 6 7

Forum > Harry Potter > Hur har ni underhållit er på tåget till Hogwarts?

Du får inte svara på den här tråden.