Vad dricker du helst?
Forum > Harry Potter > Vad dricker du helst?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Petra Hyrrot
Elev |
Honungsöl!
HUFFELPUFF POWER HÄR! :D 7 sep, 2012 15:18 |
|
Borttagen
|
Energidricka som Powerking
7 sep, 2012 21:20 |
|
Neville<3Luna
Elev |
Honungsöl!
7 sep, 2012 21:25 |
|
adwantic
Elev |
Hongungsöl! Jag vill så gärna smaka på detta! det låter sååååå gott!
Draco Dormiens Nunquam Titillandus 7 sep, 2012 21:39 |
|
Borttagen
|
Honungsöl!!
7 sep, 2012 21:52 |
|
LeonaGoodness
Elev |
Honungsöl! inte för att jag har smakat men det låter gått...
Hogwarts will always be there to welcome you home. <3 7 sep, 2012 22:18 |
|
Seriously
Elev |
Vill prova ALLT. Y.O.L.O.
Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 7 sep, 2012 23:31 |
|
Borttagen
|
Eldwhiskey
8 sep, 2012 17:27 |
|
Obsessed
Elev |
Jag har inte testat honungsöl eller pumpasaft, men om jag ska ta efter vad jag tror båda smakar så är det honungsöl.
![]() ![]()
8 sep, 2012 17:54 |
|
LunaLove<3
Elev |
8 sep, 2012 18:05 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen