The Hunger Games [SYOT]
Forum > Fanfiction > The Hunger Games [SYOT]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skickade ja mall?
22 aug, 2012 15:16 |
|
Lucy och Rose
Elev |
22 aug, 2012 17:45 |
|
Emmsaan
Elev |
Har du fått in min?? Skickade tidigare idag
Do I regret it? Yes. Would I do it again? Probably. 22 aug, 2012 17:52 |
|
JosefinFini
Elev |
22 aug, 2012 17:53 |
|
Lucy och Rose
Elev |
MALL-LISTA:
Distrikt 1 *Nisse KLAR! *celina Distrikt 2 *AlexZz KLAR! *Ellie Lovegood KLAR! Distrikt 3 *Goizan *Kintsugi Distrikt 4 *EMELESEL *DracoMalfoy1 KLAR! Distrikt 5 *LunaLovegood1 KLAR! *LucyMalfoy ![]() Distrikt 6 *amanda1104 KLAR! *Little J KLAR! Distrikt 7 *LupinMarauder *avifors Distrikt 8 *carolina01 KLAR! *Emmsaan KLAR! Distrikt 9 *LauraTree *Dream KLAR! Distrikt 10 *Victoire Weasly KLAR! *JosefinFini KLAR! Distrikt 11 *ginnyw123 *DarkBells Distrikt 12 *Ugglan Hedwig *_SanD_ Extralottad: mine
22 aug, 2012 18:11
Detta inlägg ändrades senast 2012-08-23 kl. 08:45
|
LucyMalfoy
Elev |
Kan du skicka mallen till mig?
Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 22 aug, 2012 18:16 |
|
Lucy och Rose
Elev |
Bara så att alla vet; "Smeknamn:" på mallen betyder att man ska ha ett smeknamn från sitt användarnamn, inte ett påhittat namn. Jag skulle exempelvis bli kallad Lucy eller Rose.
22 aug, 2012 18:28 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av Lucy och Rose: Bara så att alla vet; "Smeknamn:" på mallen betyder att man ska ha ett smeknamn från sitt användarnamn, inte ett påhittat namn. Jag skulle exempelvis bli kallad Lucy eller Rose. Okej. Var man tvungen att skriva övrigt? Eller varför står jag inte med på listan som Klar? c: ![]()
22 aug, 2012 18:31 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Lucy och Rose: Bara så att alla vet; "Smeknamn:" på mallen betyder att man ska ha ett smeknamn från sitt användarnamn, inte ett påhittat namn. Jag skulle exempelvis bli kallad Lucy eller Rose. Typ som jag gjorde då? ~MY TUMBLR~ 22 aug, 2012 18:32 |
|
AlexZz
Elev |
Nu har jag skickat tror jag. ^^
Fast jag tänkte inte på att det kanske skulle vara användarnamnet. >.< Men kalla mig Alex dårå om det nu är ett måste. ^^ . .
22 aug, 2012 18:50 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen