Din trollstav
Forum > Harry Potter > Din trollstav
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
bullen289
Elev |
Har ingen själb men känner en som har Ginnys! Jättefin
27 okt, 2012 22:21 |
|
BlondaHermione
Elev |
28 okt, 2012 08:10 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Jag var På Harry Potter the Exhibition, då köpte jag Harrys trollstav! Sen var jag i London på The Making of Harry Potter och skaffade mig The Elder Wand, och dagen vi skulle åka hem passade vi på att åka till Kings cross station, och där köpte jag Hermiones
Winter is coming... 28 okt, 2012 14:20 |
|
"WizardGirl
Elev |
Jag har Harrys stav
28 okt, 2012 14:33 |
|
Borttagen
|
Hermione Granger
28 okt, 2012 15:26 |
|
Simon Potter
Elev |
30 okt, 2012 20:16 |
|
Hedvig9812
Elev |
Jag har Hermiones
You say school, I say Hogwarts. 30 okt, 2012 20:33 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Severus Snapes, Draco Malfoys, Luna Lovegood och Lavender Browns trollstavar finns i min samling. Det var en period när jag funderade på att samla på mig ett gäng men den tanken har lämnat mig.
De fyra trollstavarna ovan har betydelse. Alla har varit med om något specifikt, fått sina fina skador och/eller betyder något extra. Severus var den första. Jag älskar den. Formen och den svarta nyansen. Dracos är magiskt underbar! Det är den som Harry avslutar allt med och jag älskar DET! Lunas är vacker! Så himla fina former och längd ♥ Den fanns med mig under dygnen på trafalgar square inför den avslutande galapremiären. Lavenders är BÄST! längden, formen, det stilrena. Plus att jag älskar hur hennes karaktär utvecklats i filmerna ♥ (böckerna också men där hade jag dock svårare för henne). ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 30 okt, 2012 20:59 |
|
Irma Pince
Elev |
Jag vill ha en troll stav från allivander för jag tycker den känns mer personlig. Eftersom den är handgjord så finns det bara en i hela världen som ser ut som den. Är det någon av er som har köpt en trollstav från allivander ?
Läs gärna min fanfiction "Lorcan och Lysander- Livet mot orättvisor." http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=36465 31 okt, 2012 09:13 |
|
cikki
Elev |
Jag har inte köpt någon, men jag har gjort en egen. detvblev ganska fin, och har testralhår som kärna.
31 okt, 2012 09:32 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen