Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Din trollstav

Forum > Harry Potter > Din trollstav

1 2 3 ... 6 7 8 9
Användare Inlägg
bullen289
Elev

Avatar


Har ingen själb men känner en som har Ginnys! Jättefin

27 okt, 2012 22:21

BlondaHermione
Elev

Avatar


Jag har Lupins. Men när jag stängde dörren igår råkade den sticka ut. Och hamnade. Emellan.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi44.tinypic.com%2F2mmcund.jpg

28 okt, 2012 08:10

Weasleygirl98
Elev

Avatar


Jag var På Harry Potter the Exhibition, då köpte jag Harrys trollstav! Sen var jag i London på The Making of Harry Potter och skaffade mig The Elder Wand, och dagen vi skulle åka hem passade vi på att åka till Kings cross station, och där köpte jag Hermiones

Winter is coming...

28 okt, 2012 14:20

"WizardGirl
Elev

Avatar


Jag har Harrys stav

28 okt, 2012 14:33

Borttagen

Avatar


Hermione Granger

28 okt, 2012 15:26

Simon Potter
Elev

Avatar


Tänkte köpa Ginnys eller Harrys trollstav men gjorde inte det

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi42.tinypic.com%2F157lu2u.png https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi40.tinypic.com%2F20ub96r.png

30 okt, 2012 20:16

Hedvig9812
Elev

Avatar


Jag har Hermiones kanske ska köpa Tonks

You say school, I say Hogwarts.

30 okt, 2012 20:33

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Severus Snapes, Draco Malfoys, Luna Lovegood och Lavender Browns trollstavar finns i min samling. Det var en period när jag funderade på att samla på mig ett gäng men den tanken har lämnat mig.

De fyra trollstavarna ovan har betydelse. Alla har varit med om något specifikt, fått sina fina skador och/eller betyder något extra.

Severus var den första. Jag älskar den. Formen och den svarta nyansen.
Dracos är magiskt underbar! Det är den som Harry avslutar allt med och jag älskar DET!
Lunas är vacker! Så himla fina former och längd ♥ Den fanns med mig under dygnen på trafalgar square inför den avslutande galapremiären.
Lavenders är BÄST! längden, formen, det stilrena. Plus att jag älskar hur hennes karaktär utvecklats i filmerna ♥ (böckerna också men där hade jag dock svårare för henne).

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

30 okt, 2012 20:59

Irma Pince
Elev

Avatar


Jag vill ha en troll stav från allivander för jag tycker den känns mer personlig. Eftersom den är handgjord så finns det bara en i hela världen som ser ut som den. Är det någon av er som har köpt en trollstav från allivander ?

Läs gärna min fanfiction "Lorcan och Lysander- Livet mot orättvisor." http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=36465

31 okt, 2012 09:13

cikki
Elev

Avatar


Jag har inte köpt någon, men jag har gjort en egen. detvblev ganska fin, och har testralhår som kärna.

31 okt, 2012 09:32

1 2 3 ... 6 7 8 9

Forum > Harry Potter > Din trollstav

Du får inte svara på den här tråden.