Sötast i HP?
Forum > Harry Potter > Sötast i HP?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ninja
Elev |
SEAMUS ja han är jättesöt! ehee
5 feb, 2011 21:59 |
|
Black
Elev |
6 feb, 2011 19:22 |
|
Beata
Elev |
7 feb, 2011 11:35 |
|
Ron
Elev |
Inget att fundera över..
Ron så klart, så himla söt i dom första filmerna och sen blir han bara snyggare och snyggare We're all wizards, even Ron. 7 feb, 2011 14:04 |
|
Ginevra
Elev |
Ginny är söt i dom 2 första filmerna sedan blir hon bara snyggare och snyggare. Så klart är hon söt i allla filmer. I love Ginny!
7 feb, 2011 15:13 |
|
Borttagen
|
Colin är så übersöt tycker jag, EHEHE c:
7 feb, 2011 15:46 |
|
Black
Elev |
Skrivet av Borttagen: Colin är så übersöt tycker jag, EHEHE c: sägger också über, thehe XD men Sirius Black som ung i mitt huvud :'3
7 feb, 2011 16:56 |
|
NEWBORN
Elev |
7 feb, 2011 17:59 |
|
Black
Elev |
7 feb, 2011 21:31 |
|
HarryP
Elev |
Sötast är nog ron men ehm gillar ju harry xD♥ Fast fred..
Okej,jag tycker nog Ron är sötast x3 Nässy 8 feb, 2011 20:48 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen