Vilken karaktär skulle du vilja vara?
Forum > Harry Potter > Vilken karaktär skulle du vilja vara?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna Lönn
Elev |
Mcgonagoll, fråga inte varför, det är bara för jag har lust att vara en lärare och få bestämma över elever!
![]() _________________________________________________________ Läs -Sveket- av: Ursula Poznanski Läs -Legend- av: Marie Lu 10 nov, 2012 11:27 |
|
emmasagman
Elev |
luna för hon är sig själv fullt ut!
10 nov, 2012 12:32 |
|
Solkatten
Elev |
Bellatrix helt klart.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 nov, 2012 12:37 |
|
Colin Creevey
Elev |
Ron, jag skulle nog kunna utstå att vara ginger om det gjorde att jag fick vara med Hermione. Hon är ju bara sjukt fin liksom.
10 nov, 2012 13:25 |
|
Borttagen
|
Hermione/ Lily Potter/ Ginny/ Luna Lovegood eller Harry Potter
10 nov, 2012 14:08 |
|
LimeDragon
Elev |
Hermione ♥
LimeDragon 10 nov, 2012 14:37 |
|
eragur
Elev |
Hermione tror jag!!
10 nov, 2012 15:01 |
|
Alvi
Elev |
Harry
Ilove Draco Malfoy! Läs min Fanfiction Historien om Pansy Parkinson http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=12676#user.php?id=9725 10 nov, 2012 15:03 |
|
Elizen
Elev |
Jag skulle vilja vara Hermione Granger tror jag.
10 nov, 2012 15:16 |
|
Borttagen
|
Fred , George eller kanske Snape
27 dec, 2012 18:36 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen