Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vilken karaktär skulle du vilja vara?

Forum > Harry Potter > Vilken karaktär skulle du vilja vara?

1 2 3 ... 6 7 8 9 10 11
Användare Inlägg
Luna Lönn
Elev

Avatar


Mcgonagoll, fråga inte varför, det är bara för jag har lust att vara en lärare och få bestämma över elever!

_________________________________________________________ Läs -Sveket- av: Ursula Poznanski Läs -Legend- av: Marie Lu

10 nov, 2012 11:27

emmasagman
Elev

Avatar


luna för hon är sig själv fullt ut!

10 nov, 2012 12:32

Solkatten
Elev

Avatar


Bellatrix helt klart.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

10 nov, 2012 12:37

Colin Creevey
Elev

Avatar


Ron, jag skulle nog kunna utstå att vara ginger om det gjorde att jag fick vara med Hermione. Hon är ju bara sjukt fin liksom.

10 nov, 2012 13:25

Borttagen

Avatar


Hermione/ Lily Potter/ Ginny/ Luna Lovegood eller Harry Potter

10 nov, 2012 14:08

LimeDragon
Elev

Avatar


Hermione ♥

LimeDragon

10 nov, 2012 14:37

eragur
Elev

Avatar


Hermione tror jag!!

10 nov, 2012 15:01

Alvi
Elev

Avatar


Harry

Ilove Draco Malfoy! Läs min Fanfiction Historien om Pansy Parkinson http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=12676#user.php?id=9725

10 nov, 2012 15:03

Elizen
Elev

Avatar


Jag skulle vilja vara Hermione Granger tror jag.

10 nov, 2012 15:16

Borttagen

Avatar


Fred , George eller kanske Snape

27 dec, 2012 18:36

1 2 3 ... 6 7 8 9 10 11

Forum > Harry Potter > Vilken karaktär skulle du vilja vara?

Du får inte svara på den här tråden.