The 50/50 game [SV]
Forum > Fanfiction > The 50/50 game [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
skriver på lördag när jag har en dator!
9 aug, 2012 14:18 |
|
Måntass
Elev |
9 aug, 2012 18:02 |
|
Borttagen
|
Skriver upp dig. Jag lottar vart alla kommer..
9 aug, 2012 20:17 |
|
Borttagen
|
Kom igen. tre platser kvar..
11 aug, 2012 11:30 |
|
Borttagen
|
Ok. EKKIIS, du var med förra gången. vill du vara med igen?
11 aug, 2012 18:51 |
|
Borttagen
|
Åh, jättegärna! :3
11 aug, 2012 20:03 |
|
Borttagen
|
NU har jag två platser som ingen vill ha. Ska jag spräng tolvan tycker ni så att jag kan börja..?
13 aug, 2012 21:37 |
|
VattenBlå
Elev |
13 aug, 2012 21:43 |
|
Borttagen
|
Jag vill inte gärna spränga ett distrikt, så om ni vet någon som skulle vilja vara med..
13 aug, 2012 21:45 |
|
VattenBlå
Elev |
13 aug, 2012 21:46 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen