Ett till Ett till Mugglis Game!:)
Forum > Fanfiction > Ett till Ett till Mugglis Game!:)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dragonflies
Elev |
Jag vill va med om det fortf går
7 aug, 2012 16:50 |
|
Borttagen
|
o___O Say what?
Uh.. men.. är det okej om jag tar den lediga platsen i D11 då? 7 aug, 2012 16:50 |
|
Dramione99
Elev |
Har jag skickat min mall?
7 aug, 2012 16:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Borttagen: Distrikt 9 här, oh yeah. Det är fullt, men vill du vara i d11 eller kan pixi f den platsen? JAG VULL HA PLATSEN!! 7 aug, 2012 16:51 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: o___O Say what? Uh.. men.. är det okej om jag tar den lediga platsen i D11 då? Ja Hej 7 aug, 2012 16:51 |
|
Borttagen
|
Thank you. ^_^
7 aug, 2012 16:53 |
|
Borttagen
|
Wait, vad är det för mall som de snackas om? D:
7 aug, 2012 16:53 |
|
VattenBlå
Elev |
Luna Chang: Jag skev klart mallen, men det gick inte att skicka >.< Tror du att du kan ha blockerat mig kanske?
7 aug, 2012 16:54 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av VattenBlå: Luna Chang: Jag skev klart mallen, men det gick inte att skicka >.< Tror du att du kan ha blockerat mig kanske? *vissla oskyldigt* jag skulle nog utmana dig... Går det bra om jag kollat senate ska bort om ca bort minuer.. Hej 7 aug, 2012 16:56 |
|
VattenBlå
Elev |
7 aug, 2012 17:00 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen