The Mugglis Game
Forum > Fanfiction > The Mugglis Game
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Måntass: Skrivet av Borttagen: Distrikt 6 hääär! _______________________________ Quick No, D; jag harredan lottat ordningen de ska dö till D: sorry! men om du KRÄVER att vara med kan jag lotta om.. Lavender3088 kan ju sponsra annars!! 5 aug, 2012 10:22 |
|
Måntass
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Måntass: Skrivet av Borttagen: Distrikt 6 hääär! _______________________________ Quick No, D; jag harredan lottat ordningen de ska dö till D: sorry! men om du KRÄVER att vara med kan jag lotta om.. Nej det är lungt jag behöver inte vara med! Men jag skulle kunna vara en super rik sponsor! Om det är okej? __________________________________________ http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=19342&page visst! vem vill du sponsera? ![]()
5 aug, 2012 10:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Måntass: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Måntass: Skrivet av Borttagen: Distrikt 6 hääär! _______________________________ Quick No, D; jag harredan lottat ordningen de ska dö till D: sorry! men om du KRÄVER att vara med kan jag lotta om.. Nej det är lungt jag behöver inte vara med! Men jag skulle kunna vara en super rik sponsor! Om det är okej? __________________________________________ http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=19342&page visst! vem vill du sponsera? Jag skickar dig en uggla och säger! 5 aug, 2012 10:25 |
|
Dragonflies
Elev |
*Hoppas hon sponsrar mig, hoppas hon sponsrar mig*
5 aug, 2012 10:27 |
|
Måntass
Elev |
Skrivet av Dragonflies: *Hoppas hon sponsrar mig, hoppas hon sponsrar mig* haha xD jag kommer inte att låta er gå utan presenter X) ![]()
5 aug, 2012 10:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Dragonflies: *Hoppas hon sponsrar mig, hoppas hon sponsrar mig* Nej, mig!! *Hoppas hon sponsrar mig istället, hoppas hon sponsrar mig istället* 5 aug, 2012 10:28 |
|
LillLuna
Elev |
5 aug, 2012 11:53 |
|
Måntass
Elev |
5 aug, 2012 11:59 |
|
Borttagen
|
Guud vad bra du skriver!!!!!super duper bra!!!!!
5 aug, 2012 12:27 |
|
Måntass
Elev |
sorry men jag har inte haft tid att skriva D: men jag lovar att det ska komma innan torsdag!
det skulle vara bra om någon skrev ett inlägg på satt jag kan skriva ett kap ^^ ![]()
19 aug, 2012 15:28 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen