Vem tycker du
Forum > Harry Potter > Vem tycker du
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ginny.
1 aug, 2012 14:54 |
|
MissLollo
Elev |
1 aug, 2012 15:05 |
|
Borttagen
|
Fred och George
1 aug, 2012 16:58 |
|
Claus Ricardstone
Elev |
Fred och George
1 aug, 2012 19:44 |
|
Majis
Elev |
Ron!
EDIT: Jag älskar HELA familjen Weasley och vill gifta mig med en av sönerna så jag tillhör familjen xD Alltså hela familjen, men det är ju dom som jag gillar lite mer osv xD RON, Fred och George gillar jag ändå allra mest Gah!!! Så svårt!!!! HELA FAMILJEN!!!! Fast dom mer! Oh....................... Jaja! Ni hajar, i hope! Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 2 aug, 2012 08:40 |
|
Ponnylover
Elev |
2 aug, 2012 09:46 |
|
Borttagen
|
Fred & George , med även Molly
5 aug, 2012 09:54 |
|
Borttagen
|
Fred och George
5 aug, 2012 22:36 |
|
Borttagen
|
Jag tycker hemskt mycket om Charlie, och jag vet faktiskt inte varför.
5 aug, 2012 22:39 |
|
Borttagen
|
Fred och George
6 aug, 2012 14:57 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen