Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vem tycker du

Forum > Harry Potter > Vem tycker du

1 2 3 ... 6 7 8 ... 11 12 13
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Ginny.

1 aug, 2012 14:54

MissLollo
Elev

Avatar


George

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F076e49bdf4b2a6065cf894ccfc8895af%2Ftumblr_n28b4fpNcl1qan42po4_r1_250.gif

1 aug, 2012 15:05

Borttagen

Avatar


Fred och George

1 aug, 2012 16:58

Claus Ricardstone
Elev

Avatar


Fred och George

1 aug, 2012 19:44

Majis
Elev

Avatar


Ron! Men jag ÄLSKAR OCKSÅ Fred och George!!!!!!!!!! Men Ron liiite mer, men knappt

EDIT: Jag älskar HELA familjen Weasley och vill gifta mig med en av sönerna så jag tillhör familjen xD Alltså hela familjen, men det är ju dom som jag gillar lite mer osv xD
RON, Fred och George gillar jag ändå allra mest
Gah!!! Så svårt!!!! HELA FAMILJEN!!!! Fast dom mer! Oh....................... Jaja! Ni hajar, i hope!

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

2 aug, 2012 08:40

Ponnylover
Elev

Avatar


ginny!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2Fwbq73c.png https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F65r57p.jpg https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F14m6qkw.jpg

2 aug, 2012 09:46

Borttagen

Avatar


Fred & George , med även Molly

5 aug, 2012 09:54

Borttagen

Avatar


Fred och George

5 aug, 2012 22:36

Borttagen

Avatar


Jag tycker hemskt mycket om Charlie, och jag vet faktiskt inte varför.

5 aug, 2012 22:39

Borttagen

Avatar


Fred och George

6 aug, 2012 14:57

1 2 3 ... 6 7 8 ... 11 12 13

Forum > Harry Potter > Vem tycker du

Du får inte svara på den här tråden.