Darkins Mugglis Game!
Forum > Fanfiction > Darkins Mugglis Game!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
-Patronus-
Elev |
19 jul, 2012 14:20 |
|
Clara Darkin
Elev |
Skrivet av -Patronus-: Clara Darkin: Ska man skriva sin mall i tråden eller skicka den i meddelande till dig? Man ska helst skicka den via ugglepost. ![]()
19 jul, 2012 14:20 |
|
-Patronus-
Elev |
19 jul, 2012 14:21 |
|
Borttagen
|
Platserna försvinner snabbt
19 jul, 2012 16:05 |
|
Clara Darkin
Elev |
19 jul, 2012 16:14 |
|
Borttagen
|
Börjar du direkt på arenan ellr inte?
19 jul, 2012 16:14 |
|
Clara Darkin
Elev |
Skrivet av Borttagen: Börjar du direkt på arenan ellr inte? Jag börjar direkt från startpunkten, hade jag tänkt. ![]()
19 jul, 2012 16:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Clara Darkin: Skrivet av Borttagen: Börjar du direkt på arenan ellr inte? Jag börjar direkt från startpunkten, hade jag tänkt. Bra! 19 jul, 2012 16:36 |
|
Clara Darkin
Elev |
Här kommer två extrafrågor till alla som ska vara med! Svaret på frågan ugglar ni till mig! Frågorna är:
1.Vad säger den om att ha blivit utvald till Darkins Mugglis Game? (Rädd, nervös, säker på att den kommer vinna, ivrig, etc) 2.Vilket slags landskap hoppas den att det blir till arena? ![]()
19 jul, 2012 16:43 |
|
Borttagen
|
Elvan!
Elvan! Elvan! Ifall den inte är full 19 jul, 2012 16:44 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen