Ginny Weasley och hemligheternaskamare
Forum > Fanfiction > Ginny Weasley och hemligheternaskamare
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
natalia98
Elev |
verkar bra
31 aug, 2012 18:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lida: HAr ett kapitel på gång men jag ska på ponnytrav(ska tävla) och sedan så har jag en jobbig engelska läxa som MÅSTES göras men kapitlet ska nog komma snart, det LÅVAR jag längtar, det är lugnt stressa inte, och tack för att du sa engelska läxa ska ha prov på tisdag ( 15 glosor) har inte pluggatXD också ska en annan engelska läxa vara inlämnad 31 aug, 2012 18:56 |
|
Lida
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lida: HAr ett kapitel på gång men jag ska på ponnytrav(ska tävla) och sedan så har jag en jobbig engelska läxa som MÅSTES göras men kapitlet ska nog komma snart, det LÅVAR jag längtar, det är lugnt stressa inte, och tack för att du sa engelska läxa ska ha prov på tisdag ( 15 glosor) har inte pluggatXD också ska en annan engelska läxa vara inlämnad Lycka till med det. 31 aug, 2012 18:58 |
|
Borttagen
|
tack
ps. puh papprerna ligger i väskanXD 31 aug, 2012 19:00 |
|
Lida
Elev |
Villken tur.
31 aug, 2012 19:00 |
|
Borttagen
|
ja, annars hade inte min lärare blivit så gladXD
31 aug, 2012 19:04 |
|
Lida
Elev |
Okej här kommer kapitlet lite kort men jag kom inte på så mycket så ni får nöja er med deta så länge
Kapitel 6 När jag var klar med mina läxor så tog jag fram dagboken och skrev “Tom, varför gjorde jag det?” och när jag just hade skrivit så fick jag ett svar. “Ginny, det var inte du som gjorde det” “Jo, det var det” skrev jag till baks och lika snappat så fick jag ett svar. “Nej, det var inte du, förstått?” jag satt bara och kollade på orden tills dom försvann, var det inte jag, men vem var det då for det runt i mitt huvud. “Men vem var det då Tom” skrev jag. “Det kan jag inte säga just nu, men kom ihåg att det inte var du Ginny” skrev Tom. Även denna gång satt jag bara och stirrade på orden tills dom för svan och när dom var borta så var mina skuld känslor båta. Jag slog i gen boken och la ner den i min koffert och sedan gick jag och la mig, men i stället för att somna så jobbade min hjärna för fullt. Det var inte jag som hade gjort det men vem var det då, var det Harry som hade gjort det? Men efter en stund så började mina tankar glida i väg och så somnade jag. Hoppas att ni tyckte om det och om ni undrar om någonting så är det bara att fråga 1 sep, 2012 17:08 |
|
amanda1104
Elev |
BRA!!!!
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 1 sep, 2012 17:09 |
|
Safe
Elev |
meeeeeeeeer
Duellera med mig..<3 1 sep, 2012 21:37 |
|
Majis
Elev |
Ja, nu har det kommit mer och det är ju kul!
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 1 sep, 2012 21:46 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen