Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Ginny Weasley och hemligheternaskamare

Forum > Fanfiction > Ginny Weasley och hemligheternaskamare

1 2 3 ... 6 7 8 9 10
Användare Inlägg
natalia98
Elev

Avatar


verkar bra

31 aug, 2012 18:43

Borttagen

Avatar


Skrivet av Lida:
HAr ett kapitel på gång men jag ska på ponnytrav(ska tävla) och sedan så har jag en jobbig engelska läxa som MÅSTES göras men kapitlet ska nog komma snart, det LÅVAR jag

längtar, det är lugnt stressa inte, och tack för att du sa engelska läxa ska ha prov på tisdag ( 15 glosor) har inte pluggatXD också ska en annan engelska läxa vara inlämnad

31 aug, 2012 18:56

Lida
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lida:
HAr ett kapitel på gång men jag ska på ponnytrav(ska tävla) och sedan så har jag en jobbig engelska läxa som MÅSTES göras men kapitlet ska nog komma snart, det LÅVAR jag

längtar, det är lugnt stressa inte, och tack för att du sa engelska läxa ska ha prov på tisdag ( 15 glosor) har inte pluggatXD också ska en annan engelska läxa vara inlämnad


Lycka till med det.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fencrypted-tbn3.gstatic.com%2Fimages%3Fq%3Dtbn%3AANd9GcTWjlLJasjBhJ5ZcJEgQwKjRRBcYj0JIPtPDVyOLLHrtj3pubP1dA Läs Järna min ff Mån barnet http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=35314&page=5#p2336622

31 aug, 2012 18:58

Borttagen

Avatar


tack men jag tror att jag glömde papprerna i mitt skåp också har jag ju mitt första spanska förhör shit

ps. puh papprerna ligger i väskanXD

31 aug, 2012 19:00

Lida
Elev

Avatar


31 aug, 2012 19:00

Borttagen

Avatar


ja, annars hade inte min lärare blivit så gladXD

31 aug, 2012 19:04

Lida
Elev

Avatar


Okej här kommer kapitlet lite kort men jag kom inte på så mycket så ni får nöja er med deta så länge


Kapitel 6

När jag var klar med mina läxor så tog jag fram dagboken och skrev “Tom, varför gjorde jag det?” och när jag just hade skrivit så fick jag ett svar.
“Ginny, det var inte du som gjorde det”
“Jo, det var det” skrev jag till baks och lika snappat så fick jag ett svar.
“Nej, det var inte du, förstått?” jag satt bara och kollade på orden tills dom försvann, var det inte jag, men vem var det då for det runt i mitt huvud.
“Men vem var det då Tom” skrev jag.
“Det kan jag inte säga just nu, men kom ihåg att det inte var du Ginny” skrev Tom.
Även denna gång satt jag bara och stirrade på orden tills dom för svan och när dom var borta så var mina skuld känslor båta.
Jag slog i gen boken och la ner den i min koffert och sedan gick jag och la mig, men i stället för att somna så jobbade min hjärna för fullt.
Det var inte jag som hade gjort det men vem var det då, var det Harry som hade gjort det?
Men efter en stund så började mina tankar glida i väg och så somnade jag.


Hoppas att ni tyckte om det och om ni undrar om någonting så är det bara att fråga


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fencrypted-tbn3.gstatic.com%2Fimages%3Fq%3Dtbn%3AANd9GcTWjlLJasjBhJ5ZcJEgQwKjRRBcYj0JIPtPDVyOLLHrtj3pubP1dA Läs Järna min ff Mån barnet http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=35314&page=5#p2336622

1 sep, 2012 17:08

amanda1104
Elev

Avatar

+1


BRA!!!!

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

1 sep, 2012 17:09

Safe
Elev

Avatar

+1


meeeeeeeeer

Duellera med mig..<3

1 sep, 2012 21:37

Majis
Elev

Avatar

+1


Ja, nu har det kommit mer och det är ju kul! Bra

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

1 sep, 2012 21:46

1 2 3 ... 6 7 8 9 10

Forum > Fanfiction > Ginny Weasley och hemligheternaskamare

Du får inte svara på den här tråden.