Vad skulle ni göra om...
Forum > Harry Potter > Vad skulle ni göra om...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Blivit överlycklig så klart, men JK Rowling hade genast inte haft lika bra fantasi.
7 okt, 2012 12:14 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Hoppat på tåget och vägrat att gå av!
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 7 okt, 2012 12:46 |
|
MissWentz
Elev |
Jag hade blivit chokad och bara gått omkring och kollat på allt och alla.
Sedan hade jag letat upp familjen med rödast hår och mest fräknar. Edit' ja skulle börjat gråta. ![]()
7 okt, 2012 12:52 |
|
Miss D Malfoy
Elev |
Blivit överlycklig!
Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 7 okt, 2012 12:58 |
|
Borttagen
|
Jag skulle tro att jag drömde och nypa mig själv i armen för att försäka om jag drömde eller inte. Men om jag inte gjorde det så skulle jag hoppa på tåget och åka till hogwards.
7 okt, 2012 13:39 |
|
Hermione Berg
Elev |
jag skulle ha väntat på hogwartsexpressen och tagit den till hogwarts
<3<3<3hermione 7 okt, 2012 14:48 |
|
Nessie00
Elev |
Jag skulle ha försökt hitta diagongränden så fort som möjligt för att köpa mig en trollstav!
EXTERMINATE!!! 7 okt, 2012 15:55 |
|
MystiqueRed
Elev |
Försökt se om jag kunde komma på tåget utan biljett
7 okt, 2012 17:16 |
|
LaylaCatcher
Elev |
Min mun sku säkert va vidöppen å ja sku röra mig sen då nån komr bakifrån å krockar i mig å alla sku ba märk att ja e mugglare. Foto me mobil å stick! (Å kom sen tibax före de far
Imagination and dreaming is my life 7 okt, 2012 18:08 |
|
Hermione :D
Elev |
Typ gråtit och skrattat och förmodligen ramlat ned på rälsen också för att jag var så yr av glädje och sen skulle jag väl blivit överkörd av Hogwartsexpressen...
8 okt, 2012 10:53 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen