Angående Ginny Weasley
Forum > Harry Potter > Angående Ginny Weasley
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Goizan
Elev |
Håller helt med dig^^
Fast inte så lätt att hitta en bra skådis när man är tio eller vad hon var. [img]http://tinypic.com/view.php?pic=1180igh&s=6[/img)
23 jul, 2012 13:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MystiqueRed: Bonnie Wright är iaf helt fel för rollen som Ginny, den lilla respekt hon lyckades få av mig i böckerna var pga av hennes attityd och att hon var en liten player (inte för att man ska respektera det, men det var ju lite roligt)... Rent filmsmässigt är hon ett skämt, har ingen pondus och alla scener mellan henne och Daniel är bara awkward och borde klippas bort... om man bortser från den med George, men det är enbart för att Oliver räddar scenen Jag tycker inte att Bonnie Wright har helt fel vad det gäller Rollen som Ginny Weasley nu då Men ni får stå för era åsikter, och jag står för mina Åsikter om Bonnie Wright och hennes Roll som Ginny Weasley nu då. 23 jul, 2012 13:45 |
|
Borttagen
|
Weasley familjen skulle vara så mycket bättre utan Ginny
23 jul, 2012 14:25 |
|
EmahS
Elev |
Jag har inget emot Bonnie Wright som person, men som Ginny är hon inte alls bra!
men det är ju varken hennes eller Dans fel att de har NOLL kemi. Så. jag älskar Ginny Weasley i böckerna, men i filmerna tycker jag inte alls om henne
23 jul, 2012 14:29 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Ginny Weasly är en helt okej person. Det är varken så att hon är en av mina favoritkaraktärer eller någon jag ogillar. Hon är med i böckerna och har en viktig roll helt enkelt.
I would have died! I would have died rather than betray my friends 23 jul, 2012 14:43 |
|
MystiqueRed
Elev |
Skrivet av EmahS: Jag har inget emot Bonnie Wright som person, men som Ginny är hon inte alls bra! men det är ju varken hennes eller Dans fel att de har NOLL kemi. Så. jag älskar Ginny Weasley i böckerna, men i filmerna tycker jag inte alls om henne Håller med om kemin, den saknas totalt! 23 jul, 2012 14:44 |
|
Radioanka
Elev |
Jag har inget emot Ginny, men inte mer än så. Hon betyder liksom inget för mig.
happiness can be found, even in the darkest times, if one only remembers to turn on the light. 23 jul, 2012 14:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av EmahS: Jag har inget emot Bonnie Wright som person, men som Ginny är hon inte alls bra! men det är ju varken hennes eller Dans fel att de har NOLL kemi. Så. jag älskar Ginny Weasley i böckerna, men i filmerna tycker jag inte alls om henne Jo jag tycker att Bonnie Wright att hon spelar bra som Rollen Ginny Weasley att alla Filmerna om Harry Potter. Sedan om ni andra tycker annorlunda än mig, det är upp till er då 23 jul, 2012 14:52 |
|
Incendio
Elev |
Jag tycker om Ginny, mycket.
Hon har en fin personlighet, och förstår sig på Harry på ett annat sätt än de andra. Hermione och Ron må vara hans bästa vänner, men de har inte varit utsatta för Voldemort på samma sätt som Ginny och Harry. Jag gillar inte film-Ginny lika mycket som bok-Ginny, dock. I filmerna uppför hon sig mer som en vän. Ibland när jag ser filmerna får jag till och med uppfattningen att Hermione beter sig mer som Harrys flickvän än Ginny. Men i övrigt tycker jag om Ginny, hon är en fin tjej med fin personlighet. 23 jul, 2012 15:21 |
|
Magda
Elev |
Jag tycker Ginny är bättre i böckerna för i filmerna är hon så tyst och gör ingenting typ. Men det är ju inte Bonnies fel att det står så i hennes manus.
![]()
23 jul, 2012 15:21 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen