OS i London
Forum > Off Topic > OS i London
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ms.Markus
Elev |
27 jul, 2012 23:20 |
|
IamAK
Elev |
fan att jag inte såg allt från början. missade rowling
27 jul, 2012 23:22 |
|
scarhead
Lärare |
27 jul, 2012 23:27 |
|
PotterHunger
Elev |
Ögonen uppspärrade när J.K och Voldy sågs på skärmen. Så FANTASTISKT.
Läs min profil för info... 27 jul, 2012 23:29 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Alltså jag är inte ens intresserad av sport. -.-
Varför är det här jättespännande. Inte för att jag kommer titta på allt det andra, så mycket tid har jag inte. XD 27 jul, 2012 23:30 |
|
JoLizz
Elev |
27 jul, 2012 23:33 |
|
IamAK
Elev |
vad ens är the tardis???? #efterbliven 27 jul, 2012 23:38 |
|
MoonlightDreams
Elev |
Skrivet av PotterHunger: Ögonen uppspärrade när J.K och Voldy sågs på skärmen. Så FANTASTISKT. Jag blev riktigt chockad. Jag: "Men... det där är ju voldemort.!" Mormor: "Va... Vem?" Det var helt otroligt! Så vackert var det! ♥
27 jul, 2012 23:42 |
|
PotterHunger
Elev |
Skrivet av MoonlightDreams: Haha, ja. Skrivet av PotterHunger: Ögonen uppspärrade när J.K och Voldy sågs på skärmen. Så FANTASTISKT. Jag blev riktigt chockad. Jag: "Men... det där är ju voldemort.!" Mormor: "Va... Vem?" Det var helt otroligt! Så vackert var det! ♥ Läs min profil för info... 27 jul, 2012 23:45 |
|
joel9324
Elev |
27 jul, 2012 23:47 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen