Fjärde barn
Forum > Harry Potter > Fjärde barn
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
themarauder
Lärare |
Hmm... Kanske Helena efter Rowenas dotter. Helena Molly Potter. Eller om det blir en pojke: Noah Sirius/Remus Potter.
=) - just like themarauder 14 aug, 2012 00:03 |
|
Borttagen
|
aurora Clíodhna potter
(tar bara namn som jag tycker om ._. ) zora alexis potter (funkar på både tjejer och killar) deidara tobi potter ( 8D ) naruto saskue potter svampbob potter 14 aug, 2012 00:13 |
|
Borttagen
|
Jag tror på Felix! Som I Felix Felicis. För lycka och välgång i livet, efter allt elände trollkarlsvärlden genomlidit.
14 aug, 2012 02:46 |
|
Borttagen
|
Kanske Dobby Fred Potter
14 aug, 2012 09:03 |
|
Ladusvalan
Elev |
Över huvud taget tycker jag nästan att det blir lite fånigt när de bara ska ge sina barn namn efter folk de kände som dött. Visst kan man ha något släktnamn på varje barn om man tycker att det känns viktigt, men jag fattar inte att de inte hade några andra namn som de bara gillade i allmänhet.
Jag gillar ditt förslag, Jinx! Felix är fint och känns som en bra symbol, i och med Felix Felicis. Fler sådana namn, tycker jag - och inte bara en massa släktnamn, så att man blandar ihop alla med varandra för att de heter likadant. 14 aug, 2012 09:46 |
|
Ginny!!!!
Elev |
14 aug, 2012 10:05 |
|
inovember
Elev |
14 aug, 2012 12:00 |
|
Lea Lovegood
Elev |
Tror att om det blev en pojke skulle det antagligen blir typ "Remus Sirius Potter" eller Sirius Remus Potter" en tjej kanske, vet inte, försöker tänka ut viktiga kvinnor i Harry's liv vars namn inte är tagna, kanske, "Minerva Molly Potter" eller något, faast, han kanske inte vill döpa sin dotter till sin gamla lärare XD
Förlåt för att jag suger.
14 aug, 2012 12:42 |
|
_H.P_H.G_R.W_
Elev |
Ja, Felix är fint.
jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också 1 sep, 2012 17:28 |
|
Mysan9
Elev |
Remus Dobby Potter
Nyphadora Molly potter 1 sep, 2012 20:12 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen