Dödsrelikerna del 1 på DVD
Forum > Harry Potter > Dödsrelikerna del 1 på DVD
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
soratanaka
Elev |
Såg det ;>
ÅH, undrar om det inte finns arabiska på DVD-filmerna O.o "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 24 jan, 2011 18:37 |
|
leumas vän
Elev |
24 jan, 2011 18:39 |
|
soratanaka
Elev |
OH MY, tänk om det finns azerbajdzjanska?!
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 24 jan, 2011 18:40 |
|
ikka
Elev |
24 jan, 2011 18:41 |
|
soratanaka
Elev |
Vore ask0lt!
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 24 jan, 2011 18:44 |
|
leumas vän
Elev |
Tänk om dom hade dubbat om till Amerikansk engelska i USA. Kan ni tänka er Hermione med Texas dialekt?
24 jan, 2011 18:48 |
|
soratanaka
Elev |
"Howdy, Harry! Yeh ain' doin yer ho'wock? Yeh betta' do't, lest yeh wan' Snääääääääääjp draggin yeh down witya ears!"
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 24 jan, 2011 18:54 |
|
leumas vän
Elev |
24 jan, 2011 18:54 |
|
Ellie Jonsson
Elev |
hihi♥
//draco malfoy- den fantastiska studsande illern 24 jan, 2011 19:03 |
|
soratanaka
Elev |
Jag älskar sån dialekt, ahhaa. Direkt jag hör Texas så tänker jag på den, fast inte säker på om de pratar så där. >:
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 24 jan, 2011 19:25 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen