Trollstav??
Forum > Harry Potter > Trollstav??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vingfåle!
Elev |
Skrivet av Narcissa Lestrange: Har funderat länge på att göra en, men har aldrig riktigt orkat! Det är jätteenkelt att göra en och det tar typ bara tio minuter att göra! 9 jul, 2012 10:13 |
|
harrypotter87
Elev |
9 jul, 2012 13:32 |
|
Vingfåle!
Elev |
Neville??
9 jul, 2012 14:05 |
|
Zaga
Elev |
Jag har Dumbledores och Snapes
13 aug, 2012 22:07 |
|
rosea
Elev |
Har ingen men håller på med en på slöjden, alla bah " Ja, måla den svart och sätt på en stjärna på toppen!". Hallå! Jag vill ju ha en riktig trollstav!!
TEBAKS IGEN 7 sep, 2012 18:48 |
|
Borttagen
|
i don't have anyone
7 sep, 2012 18:59 |
|
Regulus
Elev |
7 sep, 2012 19:03 |
|
Clara Darkin
Elev |
Skrivet av Vingfåle!: Skrivet av Narcissa Lestrange: Har funderat länge på att göra en, men har aldrig riktigt orkat! Det är jätteenkelt att göra en och det tar typ bara tio minuter att göra! Ge mig EXAKTA instruktioner hur jag ska göra så kanske jag får en bättre trollstav än den jag redan har jao. ![]()
7 sep, 2012 19:04 |
|
Regulus
Elev |
Ella/Ron- Min kostade 270 och jag köpte den i England och det är The Noble Collection, den äktaste som finns. Så alla kostar inte 400...
Cailine- Man kan köpa Lucius på Warner Bros Studio Tour och Hamnleys i London bl.a och där kostar den 86 pund. Jag skulle verkligen också vilja ha den. Den är ju jättecool
7 sep, 2012 19:06 |
|
Soffy
Elev |
Jag har Ginnys som jag köpte när jag var i Florida
Heej, undrar vad jag ska skriva här...? c: Jaadu... Det får väl bli att jag gillar Harry Potter väldigt mycket x) och att godis också är gott! ;D 7 sep, 2012 19:08 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen