Allt förändras [SV]
Forum > Fanfiction > Allt förändras [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
The-little-Gryff
Elev |
13 dec, 2012 16:35 |
|
Ginny Weasly 1
Elev |
super jag bara älskar hur du skriver
Elev 13 dec, 2012 16:37 |
|
LunaLove<3
Elev |
13 dec, 2012 16:47 |
|
dixi
Elev |
13 dec, 2012 16:57 |
|
A.k
Elev |
Skrivet av LunaLove<3: Ismöss? AWESOME!♥ Japp! Tack alla! Nytt kapitel kommer nog imorgon, är hemma och är sjuk... D: "Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 13 dec, 2012 21:04 |
|
Ginny Weasly 1
Elev |
mera mera
Elev 14 dec, 2012 06:36 |
|
immsipimmsi
Elev |
Bra!
14 dec, 2012 14:13 |
|
Ginny Weasly 1
Elev |
braaa
Elev 15 dec, 2012 06:51 |
|
lunas_claw
Elev |
Jättebra^^
"Mistletoe," said Luna dreamily, pointing at a large clump of white berries placed almost over Harry's head. He jumped out from under it. "Good thinking," said Luna seriously. "It's often infested with nargles."- Luna lovegood<3 15 dec, 2012 08:48 |
|
A.k
Elev |
NI får ett jättekort kapitel...Mer kommer inom snart. Håll ut.
Kapitel 10. Jag vakande med ett ryck. Min säng var blöt av svett och jag var andfådd. ”Det var bara en dröm” intalade jag mig själv. ”Det var bara en dröm.” Jag kikade på klockan den var fyra på morgonen. Jag vände mig och somnade om. Fåglarna kvittrade när jag slog upp ögonen, klockan var halv 9. Jag klädde på mig, borstade mitt yviga hår och gick sen ner till frukosten. Jag hällde upp en skål yoghurt och satte mig att äta. Solen var uppe och sken in genom köksfönstret, det var så mysigt att sitta där i sommarvärmen och äta frukost. Mamma kom ner i köket i sin morgon rock. ”Men Mione!” utbrast hon. ”Här kan du inte sitta. Om 45 minuter kommer en patient, Mrs Tubass. Då kan du inte sitta här!” Jag suckade och hällde upp mig en kopp te i min kopp. ”Då går jag väl ut och sätter mig på verandan.” log jag och gick ut och satte mig på vår takterass. Jag njöt av solen. Jag blev avbruten i min meditation av att telefonen ringde. Jag gick in och svarade. ”Hej, det är Hermione Granger.” hälsade jag. ”Hej Mione!” hörde jag en röst. ”Det är Johanna, kan vi ses? Alice kan också komma. Och Leo, kommer också så klart. Hon fnittrade. Alice, Johanna och Leonard som kallades Leo, var mina bästa vänner. De visste att jag gick på en internatskola, men inte att jag var en häxa. ”Visst, ska vi ses i parken om en kvart?” frågade jag. ”Passar utmärkt.” Johanna la på luren. Jag gick och satte på mig skorna och begav mig mot parken. "Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 15 dec, 2012 09:53 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen