Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Wizarding World of Harry Potter

Forum > Harry Potter > Wizarding World of Harry Potter

1 2 3 ... 6 7 8
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


JAG VAR DÄR I ONSDAGS!!!

8 jan, 2012 08:38

moii
Elev

Avatar


^NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHÄ, va fuskigt! D:


Jag såg på Keela's blogg att hon hade vart där! D: JAG ÄR SÅ AVIS! D:

^Åh, skulle offrat min arm eller något för att åka dit! Jag och min kompis vi SKA dit! Någon gång i tiden! D: Åh, jag vill, vill, viiill!

~Min tumblr~ Klicka HÄÄR för att se min och min kompis HP-parodi!

8 jan, 2012 09:27

joel9324
Elev

Avatar


V kanske ska åka dit nästa sommar typ!!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F5a%2F3c%2Fda%2F5a3cda8b4e71c2cffbcb7600c0448803.jpg

8 jan, 2012 09:27

melle-hjrta
Elev

Avatar


jag ska börja spara tills jag kan åka dit någon gång, kommer dock få gå runt själv i Wizarding World of Harry Potter då Miranda antagligen inte kommer vilja följa med in jag kommer alltså tvinga Miranda att följa med till Orlando, har redan börjat planera även om jag inte kommer kunna åka dit förns jag är över 18 (vilket jag är om ca 3 år ),, kommer knappast få åka dit med familjen, de hatar Harry Potter *SUCK*,,, vilket liv man lever

13 jan, 2012 20:44

Pixie
Elev

Avatar


^Min familj älskar Harry Potter. Vilket lyckligt liv jag har. Eller nåt sånt

Jag ska iaf åka dit nån gång i mitt liv, nu skrapar jag trisslotter och hoppas på det bästa, orkar inte spara..heh

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

13 jan, 2012 22:17

Borttagen

Avatar


Har aldrig varit där, men skulle vilja....

13 jan, 2012 22:47

Pumpkin99
Elev

Avatar


Min kompis var nyss där jag fick Ginny Weasleys trollstav.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi45.tinypic.com%2Fxfnvax.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi1113.photobucket.com%2Falbums%2Fk518%2FFxelie_Hira%2FAliceinwonderland3.gif

13 jan, 2012 22:52

AnotherNeah
Elev

Avatar


Jag var där nyss, det var jätte häfrigt! Köpte Slytherin tröja, brosh, halsduk och Nevilles trollstav. Om ni får chansen - TA DEN!!

Neah

13 jan, 2012 23:03

prongs
Elev

Avatar


jag ska till USA till sommaren, dock inte dit.. man borde ju passa på men skulle ta flera dagar att resa, frågan är hur och med vilka pengar? ÅH, måste dit innan jag dör!!!

hade köpt åtminstone en gryffindor-kappa!! har sett de på bild, skitsnygga ju ser asmysig ut! sen såklart chokladgrodor och massa annat kul

om de inte har det så borde de ha en växelgrej så man växlar till trollkarlspengar å betalar allt med det hade varit ascoolt

PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥

13 jan, 2012 23:42

ebkati
Elev

Avatar


Vill så gärna åka dit, dock verkar mina föräldrar vara rätt emot min idé om att åka till usa. Men någon gång ska jag dit.

http://remuslupiin.tumblr.com/

14 jan, 2012 00:14

1 2 3 ... 6 7 8

Forum > Harry Potter > Wizarding World of Harry Potter

Du får inte svara på den här tråden.