Wizarding World of Harry Potter
Forum > Harry Potter > Wizarding World of Harry Potter
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
JAG VAR DÄR I ONSDAGS!!!
8 jan, 2012 08:38 |
|
moii
Elev |
^NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHÄ, va fuskigt! D:
Jag såg på Keela's blogg att hon hade vart där! D: JAG ÄR SÅ AVIS! D: ^Åh, skulle offrat min arm eller något för att åka dit! Jag och min kompis vi SKA dit! Någon gång i tiden! D: Åh, jag vill, vill, viiill! ~Min tumblr~ Klicka HÄÄR för att se min och min kompis HP-parodi! 8 jan, 2012 09:27 |
|
joel9324
Elev |
8 jan, 2012 09:27 |
|
melle-hjrta
Elev |
jag ska börja spara tills jag kan åka dit någon gång, kommer dock få gå runt själv i Wizarding World of Harry Potter då Miranda antagligen inte kommer vilja följa med in
13 jan, 2012 20:44 |
|
Pixie
Elev |
^Min familj älskar Harry Potter. Vilket lyckligt liv jag har. Eller nåt sånt
Jag ska iaf åka dit nån gång i mitt liv, nu skrapar jag trisslotter och hoppas på det bästa, orkar inte spara..heh
13 jan, 2012 22:17 |
|
Borttagen
|
Har aldrig varit där, men skulle vilja....
13 jan, 2012 22:47 |
|
Pumpkin99
Elev |
13 jan, 2012 22:52 |
|
AnotherNeah
Elev |
Jag var där nyss, det var jätte häfrigt! Köpte Slytherin tröja, brosh, halsduk och Nevilles trollstav. Om ni får chansen - TA DEN!!
Neah 13 jan, 2012 23:03 |
|
prongs
Elev |
jag ska till USA till sommaren, dock inte dit.. man borde ju passa på men skulle ta flera dagar att resa, frågan är hur och med vilka pengar? ÅH, måste dit innan jag dör!!!
hade köpt åtminstone en gryffindor-kappa!! om de inte har det så borde de ha en växelgrej så man växlar till trollkarlspengar å betalar allt med det PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥ 13 jan, 2012 23:42 |
|
ebkati
Elev |
Vill så gärna åka dit, dock verkar mina föräldrar vara rätt emot min idé om att åka till usa. Men någon gång ska jag dit.
http://remuslupiin.tumblr.com/ 14 jan, 2012 00:14 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen