Skulle ni ha deltagit i striden på hogwards??
Forum > Harry Potter > Skulle ni ha deltagit i striden på hogwards??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alva Mcgonagall
Elev |
Självklart! ♥ man offrar ju sitt liv för Hogwarts!
Utman mej gärna på duell! 8 jan, 2013 18:38 |
|
joel dumbledore
Elev |
näe jag tror inte jag hade fot för mcgonagall (jag har ju inte börjat hogwards )
Join the dark side, we have cookies. :D 8 jan, 2013 19:33 |
|
captaiin
Elev |
ja såklart!!!!
captaiin 8 jan, 2013 21:35 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen