Dagens fråga
Forum > Harry Potter > Dagens fråga
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
1. Jagare - förmodligen. Jag är ganska snabb och teknisk i mugglarsporter.
16 jun, 2012 19:37 |
|
Borttagen
|
1. jagare antagligen
16 jun, 2012 19:44 |
|
MystiqueRed
Elev |
Jag är för bollrädd för att vara vaktare
Kanske jagare eller sökare! Fast slagman skulle nog vara roligast 16 jun, 2012 21:18 |
|
Hermia
Elev |
1. Jagare, är för bollrädd för slagman och vaktare och det behövs nog mer styrka än jag har
Once a MADling, always a MADling 16 jun, 2012 21:28 |
|
Borttagen
|
1: X
2: 3: 4: 16 jun, 2012 21:39 |
|
Jossan
Elev |
2. Han är inte den största hjälten (den platsen håller HARRY!!) men han är en otrolig människa och extremt modig!
Spana gäna in min fanfiction: Spoiler:
Tryck här för att visa! 16 jun, 2012 23:15 |
|
Just1Dim
Elev |
2 det var allt jag kan säga om det ;P
16 jun, 2012 23:54 |
|
onlyoliviaa
Elev |
17 jun, 2012 00:25 |
|
Borttagen
|
1: Jagare.
Om jag måste vara med överhuvudtaget ^^' 17 jun, 2012 10:04 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
17 jun, 2012 10:37 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen